asad Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ikke engang våg å komme med en frekk komentar om at det finnes en liknenende tråd et annet sted. Har faktisk lett i 10 min. http://www.itavisen.no/php/art.php?id=305844 Lenke til kommentar
larswey Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 jaja da var livet mitt borte Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 “We are not sure when it will return, but we are moving it to another country if necessary,” brokep said. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Viktigste siden på nettet er nede Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Det finnes en lignende tråd... Lignende tråd Faen, du posta minuttet før meg... Endret 31. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Pfff, søpleside uansett. Det ble jo mye søpletorrents uploadet der at det var umulig å finne fram i alt rotet. Pluss at det var av typen "alle downloader, ingen seeder". Good riddance. Endret 31. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er ganske trist dette ja.. men finnes gode alternativer da.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja. TPB er en leecherside. Men de har mye gammelt som man ikke finner mange andre steder. Bedre enn ingenting spør du meg. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Fordelen med siden var at den var temmelig enkel, og populær i mine øyne. Til tider svært ustabile trackere, men det finnes minst to gode alternativer. "Navn-hvis-ikke-må-nevnes" er mitt annetvalg. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Triste saker. Jeg syns den siden var veldig bra om man skulle ha norsk programvare eller lignende. Eksisterer det noe godt alternativ? I så tilfelle ville jeg satt stor pris på om noen pm det til meg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva er grunnlaget til denne razziaen? Har ikke piratebay hvert oppe i retten, og de har funnet ut at det er en lovlig side? AtW Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg tror de leter etter ulovlig materiale på serverene deres. Noe de selvsagt ikke har. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Fint å se at politiet prioriterer de viktige sakene. De kunne jo faktisk finne på å etterforske småsaker som omfatter voldtekter og blind vold. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette var kjedelig! Håper det norske piratbyrå kommer med assistanse og får opp en side snart, og at alle torrenter er tatt backup og lagret på en server en annen plass. Heldigvis var jeg smart og handlet varer mens det enda var åpent. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja, gjetter på at piratene får minst det dobbelte av straffen som et planlagt drap Hørte følgende eksempel om en artist: Slår du til ham på gata, så han kommer i koma, får du fire år i fengsel. Kopierer du musikken hans, og blir tatt, får du minst det dobbelte. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det finnes jo 1000 andre sider med samme innhold, og minst like mye... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det finnes jo 1000 andre sider med samme innhold, og minst like mye... 6215183[/snapback] Saken er at det er et treff under vannlinjen, at det er alternativer er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Eneste grunn er nok at de har spilt tøffe mot antibyråene der de legger ut kopi av brevene de har mottat fra selskapene. Artig lesning btw Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tja, hvordan reagerer vi brukerne når slikt skjer? Vel vi migrer jo bare til tryggere og bedre tjenester asap. Private nettverk? Sneglepost? Private ftp servere? Må si meg enig i at det er bedre å bruke resurser på å sørge for at mordere og andre voldelige kriminelle blir tatt hånd om enn å blåse opp en slik sak. 50 politimenn for å ta noen ufarlige servere, det er faktisk 48 Personer mer en nødvendig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Skulle tro at det var en gjeng med rabiate seriemordere som drepte alle ofrene med minigun etter antallet med politifolk som ble satt inn. Skulle ikke forundre meg at det kanskje blir noe saksøking etter det her. Piratkopiering er kommet for å bli. Ingenting kan stoppe det, selv om den mest kjente sida er nede atm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg