Goliath Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 skulle likt og sett logitech hive seg på denne bølgen. 6216187[/snapback] Denne skulle du ha likt å sett... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Denne skulle du ha likt å sett... 6216208[/snapback] se der ja! nå mangler det bare en med flate taster! Lenke til kommentar
kmb Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Denne skulle du ha likt å sett... 6216208[/snapback] se der ja! nå mangler det bare en med flate taster! 6216263[/snapback] Jwg har dette tastaturet og musa fro Logitech, funker som snus =) MS sitt så skikkelig jalla ut. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Microsoft Mac tastatur? Nå kommer vel snart AMD med Intel brikkesett Kan ikke helt se for meg hvorfor denne ikke skulle være kompitabel med bade IBM og Intel cpuer though. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Microsoft Mac tastatur? Nå kommer vel snart AMD med Intel brikkesett Kan ikke helt se for meg hvorfor denne ikke skulle være kompitabel med bade IBM og Intel cpuer though. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Microsoft Mac tastatur? Nå kommer vel snart AMD med Intel brikkesett Burde vel være en smal sak å fikse dersom AMD og Intel ville gjøre oss kunder den tjenesten De første AMD CPUene var vel kompatible med Intel brikkesett? Nå var de vel blåkopier da, men likevel. Kan ikke helt se for meg hvorfor denne ikke skulle være kompitabel med bade IBM og Intel cpuer though. 6217620[/snapback] Det er vel mest for å presisere dette for kundene, dvs at det finnes drivere både til IBM og x86 versjonen av OSX? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft. 6216131[/snapback] kanskje ikke, men kan garantere deg at du ville hatt en mus fra en annen produsent. så hvorfor ikke et tastatur også. skulle likt og sett logitech hive seg på denne bølgen. et ultra x med mac layout og design hadde jo ikke vært dumt. 6216187[/snapback] Om jeg skaffer meg en Mac, så vil jeg nok ikke ha noen Microsoft-produkter i eller til den. Det er tross alt ikke uten grunn jeg isåfall vil skaffe meg Mac. Men uansett så blir det nok lenge til. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft. 6216131[/snapback] Jeg har en IntelliMouse 1.1 (eller 2.0? Den kritthvite i alle fall) sammen med min mac. Kunne ikke tenke meg å bruke noe annet. Apple-musene er rett og slett helt jævlige, og jeg får fnatt av å ikke ha høyreklikk når jeg bruker mus. Med trackpad har jeg blitt vant til ctrl-klikk, men ikke med ekstern mus. Endret 1. juni 2006 av tipp-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå