Howard Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Microsoft har lansert sitt første produkt rettet mot Mac-maskiner i form av en trådløs tastatur- og mus-pakke. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er det noe som skiller en Mac-spesifik mus fra en "vanlig" mus? AtW Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er det noe som skiller en Mac-spesifik mus fra en "vanlig" mus? AtW 6215002[/snapback] de har fjerna høyreknappen og komforten! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mac forbinner jeg med stil og design, noe MS ikke vet hva er. Jeg tørr vedde på at det tastaturet der ikke blir noe suksess. Mac mus har som regel en knapp AtW. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 De nye musene fra Apple levers nå med to knapper, dessuten kan man bruke nesten hvilken som helst PC USB mus på en Mac. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Tja, første ting MS har laget for Mac? Hva med MS Office for Mac, IE for Mac og mye annet? Artikkelen prøver vel kanskje å si at dette er første produkt for Mac fra MS Hardware, og ikke MS generelt? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Tja, første ting MS har laget for Mac? Hva med MS Office for Mac, IE for Mac og mye annet?..og Virtual PC, Age of Empires, Halo osv. Listen er lang. Dette er muligens det første, spesifike, produkter rettet mot Mac fra MS men mange av MS produktene er Mac-kompatibel Wireless Laser Desktop for Mac er Microsofts første Mac-spesifikke produkt Endret 31. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Forskjellen er vel tasteplasseringa på CTRL og ALT, og at windows-tasten er bytta ut med kommando-knappen... Musa er vel helt lik... Designet eneste... Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Entourage er kun for Mac... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette er den første spesifikke hardwaren for Mac fra Microsoft. Denne er ikke utviklet av Microsofts Mac-avdeling, men av Microsofts HW-avdeling... Og Halo og VPC er ikke utviklet av Microsoft, men er MS-branded... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette er den første spesifikke hardwaren for Mac fra Microsoft. Denne er ikke utviklet av Microsofts Mac-avdeling, men av Microsofts HW-avdeling... Kanskje så men artikkelen er fortsatt meget villedende... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Forskjellen er vel tasteplasseringa på CTRL og ALT, og at windows-tasten er bytta ut med kommando-knappen... Musa er vel helt lik... Designet eneste... 6215328[/snapback] Dessuten er alfakrøllen bedre på Mac Men uansett, musa her har jo mange knapper, og det er vel bare å klistre noen andre lapper på tastene, er ikke akkurat noe særlig forskjell å snakke om? AtW Endret 31. mai 2006 av ATWindsor Lenke til kommentar
kindings Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er vel lite som hindrer noen å bruke dette på en IBM kompatible PC? Både musa og tastaturet ser ut til å være sprøytlakkerte versjoner av tidligere produkter... Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Det er vel lite som hindrer noen å bruke dette på en IBM kompatible PC? Både musa og tastaturet ser ut til å være sprøytlakkerte versjoner av tidligere produkter... 6215475[/snapback] ja eneste som skiller er vel strengt tatt tastaturoppsett som nevnt tidligere. edit: men det er forsåvidt et bra tiltak da, at mac brukere også får litt mer og velge i på tastaturfronten. edit2: hadde vært morsomt om apple svarte og kom med sine produkter rettet mot pc.. Endret 31. mai 2006 av phax Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 iTunes er for PC, og iPod er også PC-kompatibelt Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg aner en svak forneming om at noe ikke er som det skal her. Noe sier meg ytterligere at den gjevne mac bruker,( som forøvrig er en raring) ikke kommer til å kjøpe dette produktet, da det er laget av m$. Jeg tipper at når den neste mac brukeren (raringen) leser denne posten, så kommer vi til å få lese analogier om å "styre gud med djevelen" og så videre. Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 iTunes er for PC, og iPod er også PC-kompatibelt 6215614[/snapback] For N'te gang, der fins ingeting som e PC kompatibelt utenom kanskje prosessor og ram. Dei e kanskje Windows kompatible? Sjelden man ser Itunes for freeBSD, Linux o.l., e ikkje det også en PC? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Om jeg hadde hatt en Mac, så ville jeg ivertfall ikke hatt tastatur og mus fra Microsoft. 6216131[/snapback] kanskje ikke, men kan garantere deg at du ville hatt en mus fra en annen produsent. så hvorfor ikke et tastatur også. skulle likt og sett logitech hive seg på denne bølgen. et ultra x med mac layout og design hadde jo ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå