Icenor Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har en Linksys Wireless-G2.4 WRT54G router som vanligvis er koblet til NextGenTel sitt modem/router. Jeg klarer fint å åpne portene i modemet til NGT via telnet, men problemet er at hvis Linksys routeren er koblet til så stenger den portene. Det jeg aller helst vil er å skru av portsperringsfunksjonen til linksys routeren slik at den har alle porter åpene og jeg kan bare styre portene via NGT routeren. Men hvis ikke det er mulig, vet noen hvordan jeg får åpnet portene selv om routeren er koblet til? Jeg har også en PC som er på det trådløse nettverket som jeg må ha routeren koblet til for at den skal få internett, og jeg ville ønske at jeg kunne åpne portene for den også, hvis det er mulig. På forhånd takk for all mulig hjelp Lenke til kommentar
Gjest Sletet+adslkfjv Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) gå på application and gaming og legg inn din lokale ip adresse på dmz. Endret 31. mai 2006 av Sletet+adslkfjv Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Så hvis jeg åpner den samme porten på både NGT sin router og Linksys så skal det fungerer? Har prøvd det før uten suksess, men jeg kan alltids teste igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå