phax Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Morn, jeg er rimelig nyutdannet grafisk designer og har jobbet som det i det siste året i ei avis. Har egentlig planer om å søke meg til ny jobb, men har begynt og leke med tanken på og studere litt mer. Lagt merke til i det siste når jeg har lettet etter ny jobb at i mange stillinger så kommer gode kunnskaper innenfor flash og andre webløsninger godt med. Og ettersom dette er noe jeg trives med fra før av så kunne jeg tenkt meg og tatt et år eller to med litt fordypning i denne retningen. problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvilke skoler eller linjer som er og velge i der ute.. søker derfor noen tips! er jo litt sent nå også, men noen skoler har jo fortsatt ledige plasser nå til høsten, så det hadde jo vært det mest optimale. nettstudier er nok ikke særlig aktuellt for min del... orker ikke gå glipp av det beste med hele studielivet heller.. Håper på gode tips! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Litt OT Hvor var det du utdannet deg til grafisk designer? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 To år på MI, et i bergen og et i trondheim, også tok jeg et år på RMIT i australia. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 IT-Akademiet er en fin plass spesiellt her i Trondheim. Du får også sjansen til å vise deg fram og imponerer du kan du garantere at du får jobb slengt i fanget. Men problemet er at det er relativt få som faktisk har talent innen webdesign om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå