Gå til innhold

Hvordan få vekk opratør logo på w800i og w810?

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over opratør logoen min....

jeg har chess som opratør og SE w800i som telefon.

er det noen som vet hvor jeg kan fjerne opratør logoen min gratis?

jeg har en kamerat som har fått en SE w810i med netcom og lurer på om dere kan hjelpe han me det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går IKKE ann å fjerne denne, kanskje det kommer en "hack" en eller annen gang i fremtiden..

Det eneste du kan gjøre er å lage et theme med samme farge som operator logoen.. altså du "skjuler" den..

You see?

Lenke til kommentar
Det går IKKE ann å fjerne denne, kanskje det kommer en "hack" en eller annen gang i fremtiden..

6217008[/snapback]

Tror nok det skal være mulig å "hacke" konfigurasjonsfiler ja. Har testet å bytte skriftstørrelser på forskjellige elementer. Burde jo da kanskje gå an å sette operatør-skriften til ultraliten? Skal teste dette en dag jeg får tid :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

6217008[/snapback]

Tror nok det skal være mulig å "hacke" konfigurasjonsfiler ja. Har testet å bytte skriftstørrelser på forskjellige elementer. Burde jo da kanskje gå an å sette operatør-skriften til ultraliten? Skal teste dette en dag jeg får tid :)

6217672[/snapback]

Sjekk denne. Her står det hvordan man skal gjøre det http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=28333

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...