Breivik. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Heisann! Når jeg åpner førerdøren, lyser taklyset i bilen. Men det gjør den ikke på noen av de andre dørene, gjorde det før. Lyset fungerer heller ikke i bagasjerommet, selv om jeg har byttet pærer. Hva kan være galt? Takker for alle svar. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kan være bryterne i dørkarmene som ikke fungerer som de skal. Den slår på strømmen til lyset når døra lukkes opp. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 I alle dørene? I tillegg til bakluka? Først var det bare venstre bakdør som ikke fungerte, så tror jeg faktisk at det to dørene på høyre side pluss bakluka sluttet å fungerer omtrent på samme tid. Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 I alle dørene? I tillegg til bakluka? Først var det bare venstre bakdør som ikke fungerte, så tror jeg faktisk at det to dørene på høyre side pluss bakluka sluttet å fungerer omtrent på samme tid. 6218268[/snapback] Det er fort gjort å skru ut bryteren som gjør at lyset går på. Se om den på førerdøra gir lys i de andre dørene. Jeg måtte bytte 2 stykk på min 740. Kosta ca 100kr stykk på Volvo. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Skjekket sikringsboksen? Hadde samme problem som deg.. Byttet bare noen sikringer, så funka alt ok igjen. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Skjekket sikringsboksen? Hadde samme problem som deg.. Byttet bare noen sikringer, så funka alt ok igjen. 6227350[/snapback] Ja, har sjekket det jeg hører til lysene. Har ikke gått gjennom alle sikringene da. Kanskje jeg skulle gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå