chaos king Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 lurte på om jeg må forhåndsbestille biletter hvis jeg skal være der fre-søn? evnt om hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Dette er ikke klart enda. Vi vil komme tilbake med mer informasjon så snart vi har fått avklart det. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg vil ihvertfall melde at jeg er interessert i billetter. Ikke glem meg. Jeg skal ha billetter. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 kommer det til å bli noe stort problem å få for eksempel 4 biletter med plasser ved siden av hverandre?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 kommer det til å bli noe stort problem å få for eksempel 4 biletter med plasser ved siden av hverandre?? 6276432[/snapback] Det avhenger av hvordan vi løser det med reservering av plasser, men så lenge man er tidlig ute vil nok det gå greit. Skal notere i bakhodet at vi kan la de som har kjøpt flest billetter (evnt er seater for andre) får muligheten til å velge plasser først. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg tror jeg kommer til å kjøpe tre biletter for meg og en annen ettersom jeg skal ha palss til musematter og god plass til armer og generelt sett andre ting som nå enn måtte ville stå der Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Det vil jo sånn sett være ditt valg. Men hensikten er uansett at du skal få plass til normalt LAN utstyr på en plass. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Når i august var det lanet var igjen ?? Og er det etter eller før skolen begynner .. Endret 10. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 http://lan.hardware.no/ 4-8 oktober Lenke til kommentar
saivert Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg skal f*** meg ha billeter dere!! Skjerpings! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En hangar er jo vveldig stor så er det muligheter for å kjøpe billetter dwer på stedet når man kommer dit eller er alt utsolgt til da ?? Burdte koste en hundre lapp mindre og forhondsbestille og en hundre lapp mer en det hvis man kjøper på stedet ... Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 En hangar er jo vveldig stor så er det muligheter for å kjøpe billetter dwer på stedet når man kommer dit eller er alt utsolgt til da ?? Burdte koste en hundre lapp mindre og forhondsbestille og en hundre lapp mer en det hvis man kjøper på stedet ... 6360658[/snapback] Saken er; Man må vite hvor mange som kommer så man vet hvor mange bord man skal rigge og hvor mye utstyr man skal sette opp. Det koster tross alt penger å lage bord og skaffe stoler o.l. og da må man vite at det kommer folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg