skjermkort Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hva syns dere ? Vann kjøling med custom plexi tank, hydor pumpe , black ice radiator med 120 mm vifte Endret 31. mai 2006 av skjermkort Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var stilig det der ,hvordan var det å lage(vanskelig,lett,dyrt,billig)? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Fint det. ALltid kult med sånn "radioaktiv grønn guffe" som kjølemedium hehe =) Kanskje en entch av at sånt radioaktiv-advarsel symbol på den tanken hadde vært kult? bare en idè =) Ellers ryddig og pent, men jeg skulle gjerne sett litt mer (inni PCen f.eks.). Vi har ikke noe spesielt bra innsiktsvinkel her, vi ser jo bare tanken + radiator med vifte, og thats about it =) -Stigma Endret 7. juni 2006 av Stigma Lenke til kommentar
skjermkort Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Det var stilig det der ,hvordan var det å lage(vanskelig,lett,dyrt,billig)? 6216549[/snapback] den var enkel å bygge, koster 2000 for kabinett, uten strømforsyning, vannkjølingen gikk greit å montere, med 12 cm radiator og vifte, tanken i plexi tar opp to brønner for cd rom, den har jeg ikke bygd selv. prismessig så har jeg ikke brukt så mye. brukte ca 2 timer på å montere hele saken. med skruer strips og sånt. husk gjenge tape og blå silikon etc. Lenke til kommentar
strexx Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 spesiell måte å montere vannkjølinga på, hvertfall i detta kabinettet! jeg har samma kabinettet med vannkjøling men jeg skjærte ut i toppen til trippel rad... mer jobb da seff.. Lenke til kommentar
skjermkort Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 spesiell måte å montere vannkjølinga på, hvertfall i detta kabinettet! jeg har samma kabinettet med vannkjøling men jeg skjærte ut i toppen til trippel rad... mer jobb da seff.. 6413813[/snapback] hei, nå har eg en ny dvd rom , plextor slot drive i front, og har flyttet radiatoren bak i kabinettet, der den blåser ut av 120 mm vifte "utgangen" på baksiden, fungerer smertefritt.og alt du ser fremme er to dvd/ cd rom og vanntanken som lyser gult. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 er det bare meg som ser at vannet er skeivt, står huset ditt 75 grader:P men det var en kul mod, likte veldig den toxic waste looken Lenke til kommentar
skjermkort Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 er det bare meg som ser at vannet er skeivt, står huset ditt 75 grader:P men det var en kul mod, likte veldig den toxic waste looken 6540960[/snapback] hehe, grunnen til at vannet "står skeivt" er at det blir pumpa inn på ene siden i bakkant og ut den andre siden me et relativt høyt trykk, pga korte 1/2 tommers slanger og 700 liter/time pumpen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva med "some inside pics"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå