Gå til innhold

ballerina i undergang


Anbefalte innlegg

dette bildet tok jeg natt til i dag.

 

er kanskje litt støyete pga lite lys, men jeg synes det ble bra. ser dere noe jeg kunne gjort annerledes? setter pris på all kritikk og alle kommentarer

 

edit: da var en versjon 2 også lastet opp

post-80057-1149074329_thumb.jpg

post-80057-1149082409_thumb.jpg

Endret av hardmongo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilfeldigvis har jeg sett dette på to skjermer i løpet av dagen. På den ene var bildet så mørkt at kun ansiktet og de belyste delene av kroppen stakk frem fra skyggene. Skyggen på gulvet var ikke synlig, og grafittien på veggen var nesten borte. Når jeg nå ser bildet på en annen skjerm synes jeg det blir litt for lyst. Når det er sagt, så liker jeg bildet, god ide og godt utført. Jeg lurer bare på hvilken av skjermene jeg ser det på som yter det rettferdighet....? Jeg liker uansett det mørkeste best.

Lenke til kommentar

Jeg sitter med en hardwarekalibrert Eizo-skjerm av god kvalitet. Bildet oppleves midt i mellom de to skjermene som EspenE beskrev.

 

Hardmongo: Bildet er så og si perfekt. Nydelig lys, nydelig posering og perfekt etterbehandling. Spøkelsesaktig.

 

Det eneste jeg faktisk kan utsette noe på er at jeg aner konturene av en vegg eller noe annet som lager et liggende rektangel til høyre for midjen til jenta. Få det bort ;)

Lenke til kommentar
Jeg sitter med en hardwarekalibrert Eizo-skjerm av god kvalitet. Bildet oppleves midt i mellom de to skjermene som EspenE beskrev.

6220232[/snapback]

 

 

Fikk samme inntrykk da jeg kom hjem i går og så det på min

egen skjerm. Akkurat midt i blinken, og det lille jeg evt. kunne

sette fingeren på er så lite at det ikke er verdt å nevne en gang.

Lenke til kommentar

Det er ett eller annet med dette bildet som gjør at jeg absolutt ikke liker det. Jeg klarer ikke helt å sette fingern på hva nøyaktig det er. Straks jeg ser dette bildet så begynner jeg bare å tenke "Undergang? hva gjør hun der?". Bildet blir veldig unaturlig for meg.

 

Men av disse to versjonene så vil jeg foretrekke versjon 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...