tgfauske Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvor finner jeg en AVI-plugin til Sony Vista 6.0? Hvis jeg ikke finner det erdet vel mulig å bruke en konverter, men hvilket format skal jeg konvertere til, og hvor finner jeg en slik konverter? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 AVI er ikkje eitt format, men ein kontainer for mange ulike codecar. Det er kanskje ei DivX/XviD-fil? Du bør konvertere til DV AVI, eller kanskje ukomprimert AVI. Søk på Google etter t.d. divx to avi, eventuelt prøv med Virtualdub. Lenke til kommentar
tgfauske Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 AVI er ikkje eitt format, men ein kontainer for mange ulike codecar. Det er kanskje ei DivX/XviD-fil? Du bør konvertere til DV AVI, eller kanskje ukomprimert AVI. Søk på Google etter t.d. divx to avi, eventuelt prøv med Virtualdub. 6214963[/snapback] Filmer med et fujifilm s5500. Det leverer Motion JPEG AVI noe som Sony Vegas tydligvis ikke støtter. Mulig jeg blir nødt til å gå via en eller annen converter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå