Aldebaran_ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Merkelig at ingen har forklaring på dette som de kan dele med meg... Har skaffa meg Linksys printserver satt i nettverket for å gjøre det enklere med utskrift fra flere maskiner, istedet for å ha ei bestemt maskin til å serve printer som også må være påslått. Men, for at det skal fungere må Windows-brannmuren slås av. Dette liker jeg ikke å gjøre og ønsker at noen kan tipse meg om hva jeg eventuelt kan sette opp i <Unntak> i brannmuren eller endre noe på annet vis. Skriveren er en HP Laserjet 2200. ------------------------------- Videre så får jeg ikke kontakt med printserver fra ei av maskinene, hverken med eller uten brannmur. Maskina er i samme arb.gruppe som de andre og kan kommunisere med maskiner i nett, men printerserver-setup finner ikke serveren og får ikke installert skriveren på den maskina. Hva kan det skyldes? Håper på oppklarende svar fra noen som vet råd Endret 26. juli 2006 av Aldebaran_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå