bandreas Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Litt usikker på hva jeg skulle kalle denne tråden, men: Jeg vil gjøre slik at skjermen min når jeg spiller wow blir større, dvs at alt blir litt mindre. Et godt eksempel er at de dragene på siden av actionbaren min ikke synes, noe jeg vil at de skal Chromaggus drepte vi igår for første gang (måtte ta det med) og en mage filmet det. Og UI'en hans ser ut til å ha den størrelsen jeg vil ha. Noen som kan hjelpe meg her? Jeg mener å tro jeg har trykkket på alt som kan trykkes på. Har er 19" flættskrin btw hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Finnes en instilling som heter "UI Scale" eller lignende under "Interface" inne i WoW. Bruk denne for å forandre størrelsen på bl.a. actionbaren osv. Edit: Muligens den var under "Video" istedet, husker ikke helt, bare å sjekke begge to. Endret 31. mai 2006 av Pug Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Du har en sak i video options som heter "ui scale", beveg litt på den. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) ok tester det =) takk EDIT: Det var det vettu! Hadde jeg ikke vært så forbanna blind skulle jeg nesten klart det selv Uansett, takk! Endret 31. mai 2006 av bandreas Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Finnes en instilling som heter "UI Scale" eller lignende under "Interface" inne i WoW. Bruk denne for å forandre størrelsen på bl.a. actionbaren osv. Edit: Muligens den var under "Video" istedet, husker ikke helt, bare å sjekke begge to. 6214486[/snapback] Ui Scale er på Video options.. ikke interface =) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Finnes en instilling som heter "UI Scale" eller lignende under "Interface" inne i WoW. Bruk denne for å forandre størrelsen på bl.a. actionbaren osv. Edit: Muligens den var under "Video" istedet, husker ikke helt, bare å sjekke begge to. 6214486[/snapback] Ui Scale er på Video options.. ikke interface =) 6215406[/snapback] Ja, skreiv jo en fin liten edit Endret 31. mai 2006 av Pug Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hehe sorry =) så ikke det da ^^ Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Dersom du vil at skjermbildet skal bli større når du spiller wow, er det bare bruke Magnifier. Denne funksjonen finnes under tilbehør på start menyen. Personlig liker jeg å ha den på nivå 9. Da ser man lettere fargene på de ulike våpene og de fine detaljene når du criter. Dessuten er det lettere blir medlem i et guild som heter "Norwegian Magnifiers". Håper dette var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå