jherland Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 FrPs Ulf Erik Knudsen er bekymret for musikkbransjens metoder for å avsløre piratvikrsomhet på internett. Les mer Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Bra at dette blir tatt alvorlig. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 En liten skrivefeil: "piratvikrsomhet". Virkelig bra at det blir satt fokus på dette. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Tro om vi også kan få littegranne politimyndighet? Som systemutvikler kunne jeg ha ganske godt utbytte av å stenge ned alle konkurrerende utviklere som jeg mistenker for å ha ulovlig programvare og/eller kildekode med brutt lisens og/eller åndsverk uten tilhørende lisens. Jeg vil stenge dem ned bare til de er bevist skyldige/uskyldige, naturligvis. Hvis platebransjen skal ha politimyndighet, skal pinadø jeg også ha! Lenke til kommentar
rornes Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 La oss få publisert svaret fra våre politiske representanter. Det er jo vanskelig å følge norsk lov når selv ikke de som lager de vet hva som er rett eller galt. Lenke til kommentar
chillman Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Gi oss forbrukerene retten til å saksøke film/plateselskapene hver eneste gang produktene ikke holder det de lover, ifølge reklame osv. Er det en film som er mye dårligere en forespeilet i reklame man kjøper , får man feks dvd prisen +200 for brydderiet i erstatning av de. Er det en CD som ikke holder mål ifølge reklame / cover osv får man tilbake CD prisen+200 for brydderiet i erstatning. Ha et eget organ som sjekker om reklamen er forbra i forhold til filmen/musikken , alle som har kjøpt denne har krav på erstatning.. Ca 1 av 20 filmer/Cdr/spill jeg kjøper lever overhode ikke opp til det som står på coveret eller er forespeilet meg i reklame. dette burde gå under svindel , og vært mere kriminelt enn å bryte åndsverkloven. Endret 12. mars 2007 av chillman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg