Gå til innhold

754 hk som har plass til chipset vannblokk.

Anbefalte innlegg

Noen som vet om ett bra 754 hk som har plass til chipset vannblokk? jeg har ett k8n neo men det har jeg ikke plass på. En annen ting som er vktig på det nye hovedkortet er att det må være lett å få av cpu kjølerfestet. på mitt k8n neo sp var det en liten metalplate limt bakpå kortet og det ente med dette

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=584553

Så hvilket hovedkort skal jeg kjøpe? det må ha plass til chipset vannblokk og det må ikke være noe problem med å få av festet til cpu kjøleren( ingen metalplate som er limt fast pakpå kortet eller noe :p ) og helst billig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang. den andre tråden din: er hovedkortet faktisk ødelagt?

Uansett, *må* du ha vannblokk på chipsettet? Hvis du klarer å få plass til denne er det i alle fall mye enklere. Det er ikke et problem å bøye av et par pinner på den hvis skjermkortkjøleren er for stor.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
Ang. den andre tråden din: er hovedkortet faktisk ødelagt?

Uansett, *må* du ha vannblokk på chipsettet? Hvis du klarer å få plass til denne er det i alle fall mye enklere. Det er ikke et problem å bøye av et par pinner på den hvis skjermkortkjøleren er for stor.

6214208[/snapback]

ja jeg vill veldig gjerne bruke vannblokken jeg har liggende.

Og jeg vet ikke om det kortet jeg har no er ødelagt eller ikke, tør ikke teste det, redd for att jeg kan ødelegge flere deler av pcen.

noen som vet om dette har noen form for metalplate eller noe limt fast på baksiden?

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=144555

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...