Xanitra Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ser etter en scanner som mater seg selv med bilder. Bildene er i vanlig fremkalt format. på Vanlige scannere, åpner du et lokk, å legger bildene manuelt på en glass plate. Får plass til kanskje 4 bilder på hver scan. Dette er meget tungvindt, å jeg ønsker en løsning hvor du legger bildene i en bunke, å scanneren mater seg selv med bildene, samtidig som den lagrer bildene scannet. Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg ser etter en scanner som mater seg selv med bilder. Bildene er i vanlig fremkalt format. på Vanlige scannere, åpner du et lokk, å legger bildene manuelt på en glass plate. Får plass til kanskje 4 bilder på hver scan. Dette er meget tungvindt, å jeg ønsker en løsning hvor du legger bildene i en bunke, å scanneren mater seg selv med bildene, samtidig som den lagrer bildene scannet. Finnes det noe slikt? 6213949[/snapback] Ja det finnes. Ikke noen tvil det. Men de koster. Har ikke noen link til deg i skrivende stund. Men ville bare bekrefte eksistensen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå