DeathBound Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 blush: æ lure på ohm noken av dokkær har ræin ute på bæitan nu for tiæ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Næi, æ har itj non ræin utpån bæita. mæin æ kjæn æin fyr som har dæ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne Har reinen på feil sted Lasso’n var ikke å finne Jeg vet aldri hvem som kommer og åpner Når jeg banker på Det er ikke noe sted jeg heller vil være Jeg har mest lyst til å gå Jeg er en sjøsame Jeg kommer for å ta reinen din Jeg er en sjøsame Jeg tenker bare på en ting Jeg trodde jeg var husløs Det var til jeg traff deg Du trodde det var håp Til du møtte meg Hvor moro kan egentlig man ha det Jeg begynner å bli litt lei Dårlige samer dumper jeg Bra samer dumper meg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 blush: æ lure på ohm noken av dokkær har ræin ute på bæitan nu for tiæ æ laøse asør røpæ i åla erø i hus å høpe på næpa? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Stenges. Se sticky for begrunnelse for stengingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg