EssspeN Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Fant en litt artig bugs i dashboardet til xbox360 i går. Jeg hadde et creditkort added som jeg har brukt til å kjøpe slike microsoft penger. Jeg skulle kjøpe flere i går, men har fått nytt kort med ny expiration date, så måtte endre expiration date inne på kontoen min på xbox360 dashen. Kortet mitt har expiration_date 02/09. Og da fant jeg ut at xbox360 godtar alle expirarion dates UNNTATT de som starter med 02. Jeg prøvde 01/09 - det lagret seg Jeg prøvde 03/09 - det lagret seg Jeg prøvde 04/09 - det lagret seg Jeg prøvde 05/09 - det lagret seg Jeg prøvde 06/09 - det lagret seg Jeg prøvde 07/09 - det lagret seg Jeg prøvde 08/09 - det lagret seg men altså 02/09, da klikker det for dashboardet og den vil ikke lagre det. Noen andre som har hørt om dette problemet, eller har erfart det samme? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Hehe, det hadde vært moro å prøve å se om de ville svare på noe slikt via e-post, via MS-Kundeservice, når problemer gjelder penger som skal inn til dem. En gang jeg skulle oppgradere maskinen ble XP'n min plutselig piratkopi. Jeg klarte ikke komme igjennom på support-telefone. Min bredbåndsleverandør, som leverer telefonlinjen, sliter med telefonsvarere, så ble jeg hele tiden satt tilbake til utgangspunktet.. Etter masse leting klarte jeg å oppdrive e-post til MS-kundeservice, forklarte min nød, og fikk til svar at det bare var å ringe support-telefone så skulle dem hjelpe meg. Svarte at jeg kom jo ikke igjennom.. og fikk samme svar igjen, med små forandringer. grusomt irriterende og tungvint.. spessielt siden jeg måtte løpe frem og tilbake mellom data'en og hvor jeg hadde mobildekning, 30 meter bortenfor huset. Windowskoden er ikke lett å huske.. Og kundesupporten var i tillegg dritsur av en eller annen grunn.. Endret 31. mai 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Fant en litt artig bugs i dashboardet til xbox360 i går. Jeg hadde et creditkort added som jeg har brukt til å kjøpe slike microsoft penger. Jeg skulle kjøpe flere i går, men har fått nytt kort med ny expiration date, så måtte endre expiration date inne på kontoen min på xbox360 dashen. Kortet mitt har expiration_date 02/09. Og da fant jeg ut at xbox360 godtar alle expirarion dates UNNTATT de som starter med 02. Jeg prøvde 01/09 - det lagret seg Jeg prøvde 03/09 - det lagret seg Jeg prøvde 04/09 - det lagret seg Jeg prøvde 05/09 - det lagret seg Jeg prøvde 06/09 - det lagret seg Jeg prøvde 07/09 - det lagret seg Jeg prøvde 08/09 - det lagret seg men altså 02/09, da klikker det for dashboardet og den vil ikke lagre det. Noen andre som har hørt om dette problemet, eller har erfart det samme? 6213754[/snapback] Jeg tar med glede i mot pengene! Ja, om det er problemet? Endret 31. mai 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 kanskje det kommer en exploit, sånn at vi får pengene Microsoft får. da blir alle med Xbox 360 rike! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hva er så stort med dette? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kjøpt et ms point kort i butikken da vel Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 logget meg inn på billing.microsoft.com, og fikk endret fint der. Så er tydligvis en bugs med dashboardet. Rent statistikk sett så vil da 8% av kundene som vil kjøpe microsoft points ikke få lov til å handle pga av denne bugsen. (12 mnd i et år er ca 8% er det ikke?) Det blir sikkert fikset til neste dash. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 jeg må spørre, adda en konto men vil fjerne den. Det føles tryggere. Men hvordan i all verden gjør jeg det? Står ingen ting om dette på billing.microsoft.com.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har hatt samme problemet selv. bare vent til neste dag, så fungerer det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Man har jo også mulighet for å kjøpe både Live medlemsskap og Microsoft Points i butikkene: Xbox 360 Live 3 måneders Gold Card Xbox 360 Live 12 måneders Gold Card Xbox 360 Live Points - 2100 Points til bruk på Xbox Live Marketplace Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Det vet jeg, men en fredag kveld er det veldig vanskelig.. Nå ser jeg at MS har trekt meg for 100kr tre ganger? Når jeg kjøpte 2000MS points? Som skulle koste meg 164kr..?? Hva skjer? Sendt mail men får vel ikke svar før mandag.. Endret 24. juni 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Noen som har opplevd det samme? Står bare 100kr utlandet på banken min ikke 164 som jeg skulle ha bet. Dem har trekt meg nå for 400kr..? Er det sant at det ikke går og fjerne credit kortet mitt fra xbox live? Frekk drittsekk av en svenske som jeg pratet med mente det.. At det går ann, det er mitt kort og jeg skal få bestemme det selv mener jeg! Endret 25. juni 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg har opplevd noe i nærheten ihvertfall. Skulle kjøpe 2000MS poeng for 164,- og når jeg betalte med et visa kort og sjekket senere så sto det at det var trukket 100,- to ganger fra "UTLANDET". Tenkte først at det kanskje var noe gebyr eller lignende som kostet 36kr men dagen etter så sto det plutselig at fra den ene var det trukket 164kr fra "UTLAND MICROSOFT ONLINE SVCS" og på den andre bare var 100 kr fra "UTLAND". Altså så har de trukket 100 kr for mye, noe jeg ikke synes noe av. Xbox burde kunne bedre enn å snyte andre for penger. Skal sende dem en mail og spørre om å få de 100 kr tilbake og et håp om at de klarer å fikse denne feilen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ja det er ganske likt det jeg opplever her selv, i natt prøvde jeg og "slette" kredittkortet mitt. Måtte trykke meg inn på MS points for og finne kortet mitt. Fikk så klart ikke slettet noe der. Men i stedet greide dem og belaste meg for 100kr helt uten grunn.. Altså ennå 100spenn ut av vinduet. Jeg synes dette er helt forjævelig. Det er prinsippet det går på, å at det er sure penger og miste. Må jeg skifte bankkort for og bli kvitt den kontoen fra ms tror jeg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sendte selv mail, fikk svar tilbake at dette gikk ikke over mail måtte ringe dem. Ringte dem og han stygge svensken jeg pratet med sa bare, `data`en tar aldri feil` Det er umulig. Hallo! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 dataen tar aldri feil. fy faen for noe bullshit. Han skulle ha sett min pc, og hvor mange ganger den tar feil Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Til dere som blir trukkket 100kr uten videre, dette er ikke tilfellet. De 100kr som står som betaling er en verifikasjon av kortet deres, pengene blir ikke trukket fra kontoen din. De vil stå reservert noen dager før hele den betalingen blir slettet. Jeg opplevde det samme når jeg registrerte kortet mitt for første gang på paypal. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 takker for svar. Merket dette selv her om dagen, ringte banken min og spurte hva slags transaksjon dette var og dem sa det du sier. Alt er i orden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå