monkeyboogie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei. Mixtape's er gratis å ligger som regel ute på internett, noen som har en aning om hvor Clinton Sparks har sine mixtapes liggende ute på nettet? han som er dj til Eminem. Takk for svar. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ser ikke så veldig gratis ut: Clinton Sparks & Diddy - Welcome To Bad Boy Clinton Sparks - Smash Time Radio Blends (CD) Selv har jeg Clinton Sparks hosted by kany west mixtape også, men husker desverre ikke hvor jeg lastet den ned fra (eller om det var en lovling link). Prøv google, du. Er det gratis bør du vel finne noe med et par søk. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg har forstått det slik at disse mixtapene skal være gratis, jeg vet hvertfall sikkert at Dj Green Latern, den forrige dj'en til eminem ga ut mixtapes gratis med eminem sanger/obie trice/50cent osv osv. på. Jeg tenkte mere på Shady Aftermath mixtapene Endret 31. mai 2006 av monkeyboogie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå