mobil_jenta Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei hei!! Jeg har da en ipod nano med 4 GB minne. Nå til sommeren skal jeg på ferie og kunne selvsagt tenkt meg å ha den med. Men man må jo ha en pc for å lade batteriet. Så jeg lurte bare på om det gikk an å kjøpe en lader eller noe som passer i vanlig strømkontakt som ekstrautstyr? Er jo litt irriterende å måtte bruke pc'en for å lade opp batteriet... På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Denne passer til iPod nano. Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Denne passer til iPod nano. 6213398[/snapback] Men må man ha en dock-tilkopling i tillegg da? Eller er det en dock-tilkopling som er på ipoden fra før? For det sto det på den Power adapteren at "Power Adapter passer alle iPoder med dock-tilkopling" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Dock-tilkobling/dock-adapter skal ha fulgt med da du kjøpte iPoden. Endret 31. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Dock-tilkobling/dock-adapter skal ha fulgt med da du kjøpte iPoden. 6213434[/snapback] Ok. Er veldig takknemlig for hjelpen. Er ikke helt kjent med dette... Dock.tilkobling eller dock-adapter er det en ledning eller hva er det? Må se om jeg har fått dt med Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Det er bare å bruke den kabelen du bruker når du snakker med pc'en. I stedet for å putte den ene enden i datamaskinen setter du den i adapteret som er lenket til over. Du trenger ikke blande inn en Dock. Endret 31. mai 2006 av dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå