Gå til innhold

NRK Streiken - 16000 mer i lønn=mer avgift?

Anbefalte innlegg

NRK for the win.

De ivaretar en del sære men gode programmer. KVALITETS Program som Nytt på nytt, "Skavland", Team Antonsen/Ut i vår hage/Åpen post/Lillelørdag, Urix, Dagsrevyen, Filmplaneten osv er program som gjør at jeg legger min evige elsk på NRK.

I tillegg og MINST desto viktig er NRK sitt uslåelige radiotilbud, P2 med Hallo i uken og dagsnytt 18 er superb.

Når jeg ser lite på TV, så vil jeg heller betale for å se noen få programer med KVALITET og hvor jeg ikke kaster bort tid på reklamer. Kanal 24 er dødens, det stinker produktplassering og komers av hele greia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden mange prater om andre ting enn emnet, og dette er det jeg fant på første-siden av PRS om NRK så stiller jeg bare et lite spørsmål:

Har de NRK-ansatte noe å klage over, når Bernander setter sjefer og lignende til å lese nyheter? Jeg trodde det var vanlig praksis under en streik at sjefene måtte gjøre mye av arbeidet som de streikende vanligvis har ansvaret for.

Lenke til kommentar
Siden mange prater om andre ting enn emnet, og dette er det jeg fant på første-siden av PRS om NRK så stiller jeg bare et lite spørsmål:

Har de NRK-ansatte noe å klage over, når Bernander setter sjefer og lignende til å lese nyheter? Jeg trodde det var vanlig praksis under en streik at sjefene måtte gjøre mye av arbeidet som de streikende vanligvis har ansvaret for.

6231832[/snapback]

Men det er likefult vanlig å klage over at streiken blir jobbet rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...