mESA Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg trenger ny cpu. Men dunno hvilken. Jeg har lett gjennom mange forskjellige nettbutikker men finner ikke noen som har Athlon 64 3,2 eller 3,4 inne. Det er lagerstatus på de fleste. Og hvis man går innpå hw.no's prisguide, så er vist alle 3,4cpuene AM2. Jeg fant 1 cpu 3,4. Uheldigvis for meg var det fra digihome, som krever betaling på forhand. Enten Betalingskort eller Cresco. Dette har jeg ikke. Så gutter/jenter, hva skal jeg gjøre? :/ Jeg har ikke lyst å kjøpe nytt hovedkort også. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mpx.no har AMD64 3400+ som bestillingsvare til sokkel 754. Ellers har de fleste nettbutikker sluttet å føre AMD64 til den sokkelen, så da er demovareavdelingen eller bruktmarkedet neste. Er selv på utkikk etter slike prosessorer og har funnet en via bruktmarkedet og en hos demovareavdelingen hos MPX. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 eh, jeg har 3200+ til S754, men den trenger jeg over hele sommeren. Så om du spør meg om høsten så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå