Gå til innhold

Jeg laget et forum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som har startet forum likt ditt, og håpet på masse aktivitet, men det skal en del til for å trekke folk til et forum.

Du bør ikke ha for store forventninger til forumet ditt, for jeg har mine tvil på at det blir særlig aktivt. Jeg har drevet flere forum selv, og det er ikke så enkelt som noen tror.

For det første har du alt for mange kategorier, for den andre har du ikke noe "tema", noe du vil trenge hvis du vil trekke en viss type folk til forumet ditt, for det tredje har du ikke gjort noe som helst med designet, og for det fjerde så er adressa litt vanskelig å huske på.

Lenke til kommentar

Gratulerer, du er nr. 123.873.983 som har klart å sette opp et phpBB-forum! Helt seriøst; du bør bytte logo, kanskje bytte design, kanskje tom. lage ditt eget slik jeg har gjort på www.nettportalen.com/forum? Syntes ikke det er noe å skryte av at du har satt opp et forum, men likevel; lykke til! :)

Lenke til kommentar

Det er greit. Først da jeg skrev den første posten trodde jeg at mange andre nybegynnere kom til å stille spøsrmål omm phpBB og det var det som var hensikten med å skrive posten. Men jeg må nok si at med det første var det veldig mange negative svar. Men nå vet dere i alle fall hvorfor jeg postet dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...