chipmann Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Vel... Det er sikkert mange som synes at denne posten er bare dum, men jeg vil si til alle nybegynnere at med phpBB kan man skaffe gratis forum. Jeg ble akkurat ferdig med mitt. Registrer dere gjerne og kom gjerne med kommentarer til siden. Dette er linken til siden Den er ikke helt ferdig ennå da. Mangler å ta bort phpBB logoen. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Vel, phpBB er litt for enkelt for min del, men det funker sikkert for noen andre. Av gratis forumløsninger foretrekker jeg helst Simple Machines Forum Dessuten feilpostet, og du har for mange linjer med mellomrom i signaturen din. Maks fire linjer i signatur, iht forumets retningslinjer. Endret 31. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg skulle bruke SMF, men tenkte at jeg bare skulle lage et enkelt forum først. Hvis dere synes det er verdt å registrere seg så bare gjør det. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Mange som har startet forum likt ditt, og håpet på masse aktivitet, men det skal en del til for å trekke folk til et forum. Du bør ikke ha for store forventninger til forumet ditt, for jeg har mine tvil på at det blir særlig aktivt. Jeg har drevet flere forum selv, og det er ikke så enkelt som noen tror. For det første har du alt for mange kategorier, for den andre har du ikke noe "tema", noe du vil trenge hvis du vil trekke en viss type folk til forumet ditt, for det tredje har du ikke gjort noe som helst med designet, og for det fjerde så er adressa litt vanskelig å huske på. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Ja jeg vet at det ikke er enkelt å lage et forum. Jeg skal snart kjøpe et ordentlig domenenavn. dette var bare for å prøve. Akkurat nå holder jeg på med å lage en logo til siden. Den blir nok bra ja... Lenke til kommentar
The zero Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer, du er nr. 123.873.983 som har klart å sette opp et phpBB-forum! Helt seriøst; du bør bytte logo, kanskje bytte design, kanskje tom. lage ditt eget slik jeg har gjort på www.nettportalen.com/forum? Syntes ikke det er noe å skryte av at du har satt opp et forum, men likevel; lykke til! Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Leste du ikke den første posten min: "Mangler å ta bort logoen" skrev jeg der. Nå holder jeg på å endre knappene og sette inn nye smilies. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Joda, og jeg greier faktisk å klippe en sirkel ut av et papir. Er det da jeg som oppfant hjulet? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Med å lage den aller første posten her mente jeg bare å hjelpe de som egentlig ikke er interessert i programmering og web-design, men som bare ønsker et forum på nettsiden sin. Det er ikke alle som vet om phpBB Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Har jobbet noe med php-bb og funnet ut at vist du vil kan du lage ditt eget template og endre totalt på ditt nåværende utseende Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Uff, stakkars mann. Alt han gjorde var å tipse andre om at man kan bruke phpBB for å lage forum, og all denne kritikken... Alle kan gjøre det; men er ikke sikkert alle vet om det Var vel kanskje derfor han sa nybegynnere i posten. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Du har skjønt det ,Mistar! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg regner med at alle de andre også "har skjønt det". Endret 1. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
G3n3ral Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Eg svarte vel ikke frekt PhpBB funker bra og er generelt bra. Og det er helt opp til brukeren om det skal se enkelt ut. (phpbb er ikke bare for nybeggynere) Lenke til kommentar
lazaa- Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 syntes phpbb er veldig bra! lykke til med forumet! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Sammenlignet med andre forumtyper, er ikke phpBB veldig bra. Både med tanke på brukervennlighet, oppdateringer, og sikkerhet. Endret 1. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 syntes phpbb er veldig bra!lykke til med forumet! 6224775[/snapback] Takk! Etterhvert skal jeg vel sette inn et nytt template og nye farger og knapper. Jeg har allerede en bra logo Lenke til kommentar
The zero Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Sorry dersom du følte jeg var frekk, for det var ikke meningen. Kan like godt innrømme det gikk litt fort i svingene da jeg leste posten og jeg missoppfattet innholdet totakt Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Det er greit. Først da jeg skrev den første posten trodde jeg at mange andre nybegynnere kom til å stille spøsrmål omm phpBB og det var det som var hensikten med å skrive posten. Men jeg må nok si at med det første var det veldig mange negative svar. Men nå vet dere i alle fall hvorfor jeg postet dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå