GANTEN Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 HEiHei Jeg må skrive en stil til i morgen er det noen som har forslag til stil? Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Norsk, engelsk, tysk eller fransk?? Tema? Du finner sikkert noen på propaganda.net Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Norsk, engelsk, tysk eller fransk?? Tema?Du finner sikkert noen på propaganda.net 6213882[/snapback] Norsk - Tema - **Min Drømme dag** Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Er du datanerd? Isåfall ta og skriv om min dag med bill gates elns... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Skolen brant ned Det vil helt sikkert gjøre inntrykk på læreren. Isåfall ta og skriv om min dag med bill gates elns... 6215780[/snapback] Ja. Og vis du mener det samme som Efikkan kan fortelle hvor mye du hater ham. Eller du kan skrive om hvor deilig det hadde vært om alt var standarisert. Og at alle formater funket med alle programmer som fantes. Det hadde vært deilig det. Endret 31. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå