02tom Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Satte opp trådløs nettverk hos min mor på søndagen, og alt fungerte glimrende..men akkurat kl 1400 på mandagen forsvant nettet. Pc har kontakt med den trådløse routeren og adsl modemet fungerer oxo hvis jeg bruker kabel. Altså det er en feil mellom modemet og den trådløse routeren. Alcatel modemet er gammelt og bruker PPPoE, og både brukernavn og passord er lagt inn( jepp er riktig) på 3com`en. nyeste firmwire er lagt inn, beggge er restartet opptil flere ganger, men nå står jeg fast. Jeg får verken opp : Internet IP Address Subnet Mask ISP Gateway Address disconected DNS alt er blankt....noen med tips..haster litt da jeg har en lillesøster som plager vettet av meg siden hun ikke får kommet på msn hehe Lenke til kommentar
02tom Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Satte opp trådløs nettverk hos min mor på søndagen, og alt fungerte glimrende..men akkurat kl 1400 på mandagen forsvant nettet. Pc har kontakt med den trådløse routeren og adsl modemet fungerer oxo hvis jeg bruker kabel. Altså det er en feil mellom modemet og den trådløse routeren.Alcatel modemet er gammelt og bruker PPPoE, og både brukernavn og passord er lagt inn( jepp er riktig) på 3com`en. nyeste firmwire er lagt inn, beggge er restartet opptil flere ganger, men nå står jeg fast. Jeg får verken opp : Internet IP Address Subnet Mask ISP Gateway Address disconected DNS alt er blankt....noen med tips..haster litt da jeg har en lillesøster som plager vettet av meg siden hun ikke får kommet på msn hehe 6213095[/snapback] fant det ut, wan porten var deffekt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå