Gå til innhold

Hvor får man kjøpt billige SmartMedia kort?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har forstått det slik at SmartMedia kortene nesten er en utdødd rase. Mange av nettbutikkene jeg har vært på selger ikke SM-kort. Finnes disse i salg ennå eller? I så fall hvor? Jeg har et gammelt Olympus C-220 Zoom kamera.

Endret av HyperPhreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har forstått det slik at SmartMedia kortene nesten er en utdødd rase. Mange av nettbutikkene jeg har vært på selger ikke SM-kort. Finnes disse i salg ennå eller? I så fall hvor? Jeg har et gammelt Olympus C-220 Zoom kamera.

6212774[/snapback]

Det virker som dette er temmelig utdødd, ja. Ville satset på en ønskes kjøpt-annonse i et egnet bruktmarked. Ellers er det jo også skjedd en del på kamerafronten siden din Olympusmodell var i butikkene... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle aparater kan brukes, om så av minstemann i familien. Det blir bare litt dumt å betale 600 kr for nytt kort. Regner likevel med at noen der ute har et anstendig til en liten hundrelapp.... Forsøk å søke i forumet. Mener å ha lest at noen selger dem nye, men jeg er ikke sikker. Spørsmålet har i alle fall vært oppe før.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

6212774[/snapback]

Prøv nettbutikker som selger fotoutstyr. Mange av disse har ofte noe inne eller kan skaffe. F.eks. www.interfoto.no eller fotovideo.

-mykasfalt

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Vi har faktisk stort sett SM kort på lager der jeg jobber, men kun 128MB... tror ikke du finner andre størrelser for tiden. Moral; Let, og du skal finne. For det finnes altså faktisk nytt.

6786941[/snapback]

Hvor er det du jobber?

Jeg har også problemer med å få tak i 128MB SmartMedia kort (3,3V).

Lenke til kommentar
Hvor er det du jobber?

Jeg har også problemer med å få tak i 128MB SmartMedia kort (3,3V).

7011778[/snapback]

Ble utsolgt for kort tid siden, og når vi nå prøver å få tak i, har eneste importøren som hadde Smartmedia sist vi kjøpte også tatt det vekk fra sitt sortiment. Ser det derfor som lite sannsynlig at vi får det inn på lager igjen.
Lenke til kommentar
Vi har faktisk stort sett SM kort på lager der jeg jobber, men kun 128MB... tror ikke du finner andre størrelser for tiden. Moral; Let, og du skal finne. For det finnes altså faktisk nytt.

128MB er det største som ble lansert av SmartMedia. Det var visstok ikke mulig å lansere større kort uten å bryte bakoverkompatibiliten, og på nye kameraer ble SM erstattet av XD-kort.

HyperPhreak:

Hvis du ikke har fått tak i kort ennå ville jeg ha prøvd eBay.

Endret av simfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...