theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Satt nettop og så på Rompe-låta til Daddy Yankee, Lloyd Banks og Young Buck. Yankee viser frem et par HEFTIGE sko i den videoen. Fikk lyst på slike. Noen som vet hvor man kan finne en nettbutikk som har hele skokolleksjonen til G-unit? De sidene jeg finner har bare de stygge versjonene av skoene, og lite utvalg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 http://search.ebay.com/search/search.dll?c...unit&category0= Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 De hadde den Reebok G-Unit skoen på stress før... Vet ikke om de har den nå, lenge siden jeg har vært der! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Nei, hei igjen du! Hvorfor på eBay? Skoene fins i norge, og har prøvd de. Nå vet ikke jeg hvor du bor, men i Oslo har de de skoene. Nærmere bestemt på Sole i Oslo ved Karl Johannsgate. Sist gang jeg så, var de i svart og i hvit (slik på musikkvideon). Kostet under 1000,-. Edit: Det er Reebok vel og merke Endret 30. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Vet det er Reebok som produserer skoene Men jeg har vært på Sole, Stress og Four Twenty ganske mange ganger. Har aldri sett de skoene der. Må vel bare titte nøyere neste gang jeg drar dit (som forsåvidt er i morgen). Skal forsåvidt kjøre fra Liverpool til Llanfair i Wales om to uker, så blir nok endel stopp på steder jeg ser de har sko Fått så enorm dilla på sko i det siste. Endret 30. mai 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Så du har vært i Oslo med andre ord. Husk at Sole har to etasjer da. I øverste etasjen finner du Hip Hop-stil klær og sko. Edit: Jeg anbefaler deg Nike AirForce 1 Mid Endret 30. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Så du har vært i Oslo med andre ord. Husk at Sole har to etasjer da. I øverste etasjen finner du Hip Hop-stil klær og sko. Edit: Jeg anbefaler deg Nike AirForce 1 Mid 6212711[/snapback] Jeg bor i Oslo ja Har hatt Air force 2 sko, vanvittig deilige å gå med. Ikke umulig mine neste sko (før jeg drar til wales) blir de hvite Air force 2 med borrelås på toppen med gullskrift. De er vanvittig kule. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så du har vært i Oslo med andre ord. Husk at Sole har to etasjer da. I øverste etasjen finner du Hip Hop-stil klær og sko. Edit: Jeg anbefaler deg Nike AirForce 1 Mid 6212711[/snapback] Jeg bor i Oslo ja Har hatt Air force 2 sko, vanvittig deilige å gå med. Ikke umulig mine neste sko (før jeg drar til wales) blir de hvite Air force 2 med borrelås på toppen med gullskrift. De er vanvittig kule. 6212727[/snapback] Air Force Ones <3 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg har aldri hatt AirForce 1, så da blir det til at jeg investerer i et par slike sko midt i sommeren. Finnes dog utrolig mange varianter, men spørsmålet er om klarer å lete riktig. Personlig har jeg sett de stort sett i hvit med masse fargekombinasjoner som rød Nike Swoosh, svart Nike Swoosh osv. Men enda har jeg ikke sett de i knall blå, søskenbarnet mitt har de i den fargen og da kjøpte han de i Sveits da han var på ferie. Slike er de, men Swoosh-merket var ikke gult, men hvit: Endret 30. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Haha, er det en skobutikk i Oslo som heter Four Twenty? Genialt Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Onyx: En kompis av meg har de skoene på bildet, og en annen har blå air force 1. Men begge ble kjøpt på klassetur til Tyskland i høst. Footlooker er beste skobutikken jeg har vært borti forsåvidt. Mange butikker i Tyskland og Nederland ivertfall. Loeve: Jepp. Dritkule sko der. Ligger vis-a-vis med Eldorado. Du burde ta en titt innom hvis du er i nærheten en gang. www.foortwenty.no hvis den fortsatt eksisterer Endret 31. mai 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kan du noen andre butikker eller Mixel? Jeg har tenkt til å reise til Oslo en dag skjønner du. Lenke til kommentar
Invisigot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har de jentesneakers der..? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Er vel stort sett Sole, Four Twenty, Jean TV, Deluxe Sport (er visst ingen sportsbutikk ), Urban og Stress som har de kule skoene. Har jo alltids Handz Up og Flava med kule sko, men det er ikke helt min stil egentlig. Jentesneakers finner man vel mest på Urban og Sole. Lenke til kommentar
Invisigot Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Men når jeg har kjøpt alle de fine som er der da..?! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Da tar du en tur til Amsterdam og samfarer alle Footlooker-butikkene. Da tror jeg nok ikke du har lyst å dra hjem igjen Jean TV har vel noen jentesko tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå