Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Liten raptor disk med stort problem!

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg en del nye pc deler sist helg og tenkte at tiden atter en gang inne for en formatering. Fant frem cder og diverse drivere og begynte å formatere min lille raptor disk, den inneholdt windows pluss en del programmer.

Alt gikk som smurt og jeg lente meg lykkelig tilbake i stolen. :cool: Men så, mens den holdt på å instalere instalasjnsfilene så skjedde det.

Den var kommet til 22% og det kom opp feil på en fil, tenkte det var ripe i cden og prøvde diverse ting før jeg hoppet over. :hmm: Men flere filer dukket opp. prøvde igjen og igjen. med flere windows cder som inneholdt andre kopier. skjønte det ikke var cden og testet etter dette pc delene, ram, cd rom osv.. jeg var desp :ohmy:

Så tenkte jeg, har disken sviktet meg? feilene dukket jo opp samme sted og jeg skjønte at neste skritt var og prøve igjen men på en annen pc. som sagt så gjort. 2 dager gikk og 2 pcer fikk prøve seg. men samme feilen kom igjen og igjen. :cry:

I dag (4 dager senere) har jeg lagt inn windows på maskinen min, men på en ide disk som jeg hadde liggende. sitter å grubler over hva som er feil og tenkte at gutta/jentene på hw kan hjelpe meg. har søkt igjenom en del poster og ikke kommet noe nærmere en kur for min lille disk.

Men nå som dere har hørt min lille historie så kanskje dere har noen forslag å komme med som kan gi en annen slutt. ;)

Håper noen har svar på hva som skjer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar effikan. :thumbup:

Har lest en del av postene dine før jeg lagde denne og har testet UBC, da skjedde det veldig lite. Tror nok det er disken jeg også.

Men uansett så har jeg snakket med faren til en vennine av meg som har sinnsykt peil på pc og han sa han skulle ta en titt på den når han hadde tid. Men som han også sa så jeg må nok sende den inn. Ville bare høre hva dere hadde å si her.

Takk for svar, håper alt går flyt fra nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...