Gå til innhold

Test: Siemens AF51

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns denne virket grei og ha dersom du skal ha en liten stilig telefon til en veldig billig penge! hehe men hadde ikke gjort no om den hadde hatt større og bedre innersjerm og kansje et kamera! men da hadde den nok kosta det dobbelte! men men fin mobil!

Lenke til kommentar

Wow, 833 penger for en telefon som absolutt ikke blir slaktet høres bra ut. Min CF62 kostet 1100,- ~20 måneder siden og den er ganske elendig.

Er det en bøyle/hempe på denne også? Det kan se slik ut på videoklippet (i Quicktime som jeg må innrømme er et steg opp fra motion-JPEG med 4Mbit bitrate, men fortsatt ikke i mål) når den blir snudd opp-ned, men det kan også bare være en blank flate.

Lenke til kommentar

snakker om å "go with a bang". har hatet min tidligere siemensmobil fordi den hadde så dårlig batterikapasitet, og her har man både batteri, utseende, byggekvalitet, OG billig pris. og jeg som nettopp har kjøpt ny... æsj.

Lenke til kommentar

nå er denne bestilt via PC Express.. kom på 1014.. inkludert frakt!

Ordren behandlet i løpet av 20 min! går ut i fra at denne ligger i postkassa i morgen eller på lørdag.. Tror det blir bra, har ikke behov for noe mer, MP3-mobiler er fortsatt for dyre i forhold til ytelse slik jeg ser det.. denne bør hold fint til mitt bruk det neste året!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehe, spørte på expert om dei hadde den der... hadde den ikkje men dei skulle bestille den så den kommer kanskje i morgen :D:D... fekk den for 199kr med Djuce magnmum... NICE PRICE :dribble: uten så hadde den kosta meg 899 , koster ikkje skjorta :nei:

GLEDER MEG TIL I MORRA :D:cool:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Må i så fall være noen som har et restlager... Finner ingen i prisguiden, så jeg tror du bare må gå deg en runde og spørre rundt.

Lykke til!

7925571[/snapback]

Fikk svar fra Lefdal at de skulle ha den inne til kr 395,-. Litt usikker på om dette er med eller uten abb (kontantkort låst/ulåst). Venter svar fra dem nå:) Så er faktisk noen som har den inne enda :tease:

Den var visst låst til Telenor 12 mnd (kontantkort). Er det dyrt å få låst den opp?? Ser Telenor tar 600,- , andre muligheter som er lovlige??

Endret av Hovis
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...