AGENT 000 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kjørte tank på bf i dag, ble sprengt av ett skudd fra annen tank, er dette muligt når en ikkje har skade på egen. Håper att det var ett godt skudd, og ikkje att det er komt cheats på dette spillet med... Har noen andre merket noe. Eg kan ikkje huske eg har sprengt noen andre uskada tanks med ett skudd... Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har også opplevt dette et par ganger, tror det er luckyshot. Dersom det var et cheat hadde det vel skjedd litt oftere? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 På OsloLan fortalte sjefsprogrammereren noe om dette. Hvis man sniker seg bak en tanks og skyter på den rett bakfra kan man ta den ut med ett skudd. Dette gjelder også forvanlige fotsoldater. Så dere som liker tanks, ikke føl dere trygge :smile: Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja en tanks har et svakt punkt rett bak. Trengs bare ett skudd med bazooka for å sprenge hele dritten til himmels. Eneste unntaket er vel den største Tiger'n. Den skal ha mer. Denne vogna har også 88mm kanon og kan som oftest ta mindre stridsvogner med ett par fulltreffere uansett side. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kverke tanks med ett skudd er fullt mulig. Har gjort det selv ved mang en anledning, og jeg jukser ikke! Videre skal det sies at jeg har blitt drept et par ganger med ett enkelt skudd også... Et Tiger skudd i bakenden gjør kort og godt kål på deg... Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det stemmer at et treff i baken kan ødlegge alle tankser bortsett fra tiger tanksen som du faktisk ser har et par ekstra armor plater montert bak. Skyter du på tracksen er det også veldig smertefult men det er som regel ikke nok til å ta livet av tanksen. Men lell om du skyter en tanks bakfra tilsier ikke dette at du sprenger den med en gang. Treffer du litt lavt eller litt høyt så risikerer du bare en sur tank på nakken. Men er det ikke akkurat det granater er til for å fikse :smile: Lenke til kommentar
AGENT 000 Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Er det da om å gjøre å treffe midt mellom tårn og underdel, eller hva er beste plassen å sikte bake på tanksen? Det var da enda godt att det ikkje er juks da. Er berre redd dette spillet her med skal bli ødelagt av att noen lager juks til det, sånn som desverre skjer med de fleste spill....... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det er allerede raportert juksing på dette spillet. Trodde jeg var offer for det også..inntil jeg fant ut at servern jeg spilte på bare hadde Bots...DOH!! Syntes liksom de fant meg LIIIIITT fort. AKIRA Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 cheats kommer til dette spillet slik som alle de andre spillene, noen som vil ha wh og aimbot? :razz: Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kom hit me aim botten din så skal vi se hvilke av kroppsåpninger dine vi kan stappe den inn i Alle cheats er for fjortiser som ikke vet bedre enda. Vær sikker på at de kommer til å ødlegge spillmijøet ganske fort. Bare se på D2 Bnet. Utrolig bra miljø i starten. Men etter at alle cheats/hacks osv kom inn i bilde mistet veldig mange innteressen for spillet. Men for å svare på det jeg egentlig hadde tenkt. Ja du må treffe tanksene litt nedenfor kanontårnet men ikke for lavt. Du ser det egentlig ganske bra hvor det er lite armor så da er det bare å sikte i rett høyde å fyre av Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 ja alle jusksere ødelegger allt... og det finnes allerade flere cheat til BF ...sukk... men over til tanksen, den er best pansrett foran. tåler ca halvparten på siden (av det den gjør forfra) bakfra tåler den nesten ingen ting. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Spilte online for først gang igår. Man tåler jo som kjent lite i BF, men i deathmatch var det umulig å drepe noen. Tømte et magasin i en spiller men ingenting skjedde. Jævlig irriterende hvis noen cheater på MP. Gjør det hjemme på SP!! Hvordan kan jeg merke at noen cheater?? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 det er nokk eXtremt få som virklig cheater. (ennå) De som er med BF er at det er et svert realistisk spill. Noen ganger blir du truddet i hode, da dør du selvfølgelig på ett skudd, andre ganger blir du truffet i leggen da tåler du flere skudd. Når du som regel mener at de ikke dår er det ikke fordi de cheater men fordi du treffer dårlig (du aner jo ikke hvor mye liv de har igjen) Desutten så kan det LAGE (om du veit hva det er) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 11:21, skrev Dinsdale:Hvordan kan jeg merke at noen cheater?? han senker hangarskipet med kniv, skyter ned fly med håndgranater, spawner hangarskip, fly og tanks ved siden av seg - i lufta, på vann og på land og han er ofte usynlig også og heter gjerne nekroz. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Med rette tanksen kan man ta ut andre tanks med et skudd. Tiger er rimelig kraftig, men den er treit i akselerasjonen. Og vi må ikke gå i samme fella som har ødelagt CS, nemlig at hvis noen er mye bedre enn de som akkurat har begynt å spille, så anklager vi for cheat med en gang. Kjenner en som stadig blir bannet fra CS servere, fordi han er så god at de newbiene som er der ikke ser noen annen mulighet enn cheats. Så pass på! Og jeg må si meg enig, cheats har ingenting i et MP spill å gjøre. Pål Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 nei chetere er noe %¤#"%¤# Håper noen finneropp et system som gjør det umulig å cheate (på en eller annen måte) Lenke til kommentar
kim Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Siden vi er inne på sikting... Jeg var sniper her en dag.. skaut ham mitt i tryne, og han ble bare halvdau..? Hvor skal jeg sikte? Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 03:59, skrev evil_snowman: Quote: Den 2002-10-11 11:21, skrev Dinsdale: Hvordan kan jeg merke at noen cheater?? han senker hangarskipet med kniv, skyter ned fly med håndgranater, spawner hangarskip, fly og tanks ved siden av seg - i lufta, på vann og på land og han er ofte usynlig også og heter gjerne nekroz. jeg cheater hele tiden. Det er derfor jeg er så god i cs. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 23:26, skrev nekroz: Quote: Den 2002-10-12 03:59, skrev evil_snowman: Quote: Den 2002-10-11 11:21, skrev Dinsdale: Hvordan kan jeg merke at noen cheater?? han senker hangarskipet med kniv, skyter ned fly med håndgranater, spawner hangarskip, fly og tanks ved siden av seg - i lufta, på vann og på land og han er ofte usynlig også og heter gjerne nekroz. stikk å heng deg nekroZ... en vakker dag blir slike som deg banned... jeg cheater hele tiden. Det er derfor jeg er så god i cs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå