kstyle Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Heihei. Jeg skal gå til innkjøp av ny mobil, og trenger litt hjelp av dere ''eksperter''. Funksjoner: -Kalender: Ja - Halv-proff? Mulighet for avtaler, bursdager osv. -GPRS: Ja -EDGE: Veldig greit, men ikke et must. -Email klient: Ja. Er vel vanskelig å få uten.. Form: -Klapp/skyve/vanlig -Vekt: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei -Må ha rimelig store og gode taster, for jeg sender en del SMS og komfort setter jeg høy pris på! Skjerm: -Farge-skjerm. -Størrelse på skjerm: Liker ganske stor, greit å se hva som står/er der. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: ja/nei Diverse: -Merke: Helst ikke Sony Ericsson, men det går an. -Kamera: Ja, minst 1 mp. -Videokamera: Ja -Symbian: Ikke et must -Infrarød port: Ikke nødvendig -Blåtann (Bluetooth): JA! -Internminne: helst ganske mye hvis ikke minnekort -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Helst -UMTS: Ikke nødvendig -Triband: Nei, trenger ikke -Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ganske bra om den ikke må lades så ofte som hver 3 dag. -Bruker telefonen til å sende SMS, ringe, høre på musikk, spille, kan komme til å ta noen bilder osv Lenke til kommentar
just_me Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307850 noe sånt Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har tenkt på både N70 og w810i, men det virker som om N70 har veldig små taster, og w810i har taster som er helt ubrukelige. Videre har jeg sett på D600 fra Samsung, men den er ikke så pen som jeg gjerne vil ha den. Den har gode taster, og bare et utseende mangler. Noen andre forslag, da just_me sitt forslag så litt.. Mobilen var bare ikke fin nok for at den fanget mitt blikk. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Noen andre forslag, da just_me sitt forslag så litt.. Mobilen var bare ikke fin nok for at den fanget mitt blikk. 6212830[/snapback] Jeg ville ikke anbefalt LG T5100 for fem flate øre! Les amobil's artikkel Ti mobiler å skamme seg over. Ikke ta den veldig seriøst, men det ligger litt i den. Tror dessuten T5100 er to år gammel... Jeg vil, som jeg har gjort i mange tråder nå, anbefale Nokia 6131. Ser ut til å passe dine behov bra, og den er rimligere enn de mobilene du har sett på, men har til gjengjeld bedre skjerm, store taster og et svært godt og brukervennlig menysystem. Kalenderen har alltid vært veldig bra i Nokia-telefoner. Endret 1. juni 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Hva med Nokia 7370? Noen som har/har prøvd den? Hva synes folk om denne? Den er meget lekker Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 7370 er fin den. Hadde vært genial om den hadde hatt mulighet for minnekort, men 10 MB er for lite. Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 7370 er fin den. Hadde vært genial om den hadde hatt mulighet for minnekort, men 10 MB er for lite. 6217243[/snapback] Har ikke bruk for så meget stort minne da denne telefonen ikke skal brukes til MP3 ect. Jeg har allerede 2 iPod Nanoer som jeg er en flittig bruker av Hva tycks om mobilen sett bort i fra minnet? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Foruten det begrensede minnet synes jeg det er en kjempetelefon. Digger de nye menyene Nokia har ordnet, er jo samme meny som i 6280, og like høy oppløsning på skjermen. Designmessig skiller den seg jo også ut. Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Telefonen virker som en kjempemobil. Utrolig fin, med gode menyer og en skarp skjerm. Men vil bare høre litt hvordan den er av folk som har/har hatt mobilen selv. Litt greiere å få ett inntrykk Lenke til kommentar
kstyle Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Og en ting til.. Hvordan er 7370 i lomma? For den ser rimelig tykk ut, og med mine trange bukser så trenger jeg vel en mobil som ikke ser ut som 10 kasser ØL Endret 1. juni 2006 av kstyle Lenke til kommentar
Knewt2 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg bare lurer litt, har du kopiert rett fra mitt "Hjelp, skal ha ny telefon"-innlegg.. Jeg bare tar med litt fra mitt emne og det er jo helt likt, med f.eks store bokstaver på "JA!" på bluetooth med utropstegn bak. Det meste er jo helt likt.. tar med min "Diverse" : Diverse:-Merke: Helst ikke Sony Ericsson, vil prøve noe nytt, men det går an. -Kamera: Ja, minst 1 mp. -Videokamera: Ja -Symbian: Ikke et must -Infrarød port: Ikke nødvendig -Blåtann (Bluetooth): JA! -Internminne: helst ganske mye hvis ikke minnekort -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Helst -UMTS: Ikke nødvendig -Triband: Nei, trenger ikke - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Ganske bra om den ikke må lades så ofte som hver 3 dag. -Bruker telefonen til å sende SMS, ringe, høre på musikk, spille, kan komme til å ta noen bilder, radio (?) Det plager meg ikke, er ikke sur ellerno, men bare lurer, siden den var så lik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå