theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Satt nettop og så på musikkvideon til Rompe remix - Daddy Yankee ft Lloyd Banks og Young Buck. Det som slo meg var at det som skulle forestile g-unit-medlemmene var at de ikke ligna. Eller, de ligna, og det var det. Synes ikke helt de så ut som de pleier. Bla. synes jeg skjegget til Young Buck var så glatt i forhold til hva det pleier å være. Dessuten ligna ikke Lloyd Banks like mye på ape som han pleier. Men ellers var de veldig like. Bortsett fra at de var litt mer energiske enn jeg har sett dem tidligere. Så det jeg lurer på er om dette er de ekte medlemmene som er med i videoen, eller om det er look very alikes? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hmmmm mulig det er det, men det hadde vært litt rart da Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Tja. Kan være mulig. Jeg vet at de ekte medlemmene lagde sangen med Daddy Yankee, men de ligner faen ikke i videoen. Mulig de bare har forandret seg litt siden sist jeg så dem Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg har filme på PC'en. Det ser ut som om filmen er redigert, såklart, men da mener jeg at de har satt effekter på personene. Ja, jeg så på den nå for å være helt sikker. Musikkvideon er laget på en spesiell måte. Det er i alle fall Lloyd Banks og Young Buck, det ser du. Young Buck har nok trimmet skjegget sitt ekstremt, han har veldig, veldig tett skjeggvegst. Sangen er upåklagelig på diskotet hvert fall! Skikkelig rytme! Hilsen meg Endret 30. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg har filme på PC'en. Det ser ut som om filmen er redigert, såklart, men da mener jeg at de har satt effekter på personene. Ja, jeg så på den nå for å være helt sikker. Musikkvideon er laget på en spesiell måte. Det er i alle fall Lloyd Banks og Young Buck, det ser du. Young Buck har nok trimmet skjegget sitt ekstremt, han har veldig, veldig tett skjeggvegst. Sangen er upåklagelig på diskotet hvert fall! Skikkelig rytme! Hilsen meg 6212641[/snapback] Ja, man ser det egentlig. Men Lloyd hadde ikke ape-looken han pleier å ha. Tenkte det kunne vært veldig gode look alikes. Men ja, bra det ikke bare er jeg som la merke til at skjeggveksten hans var unormal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå