TST Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Etter mange års venting er endelig den lille rørleggeren med snekkerbuksene tilbake. Når Nintendo først slapp sin GameCube ut på det norske markedet i mai 2002, var det uten å samtidig gi oss ett spill med Mario. Det har helt siden GameCube kom, vært snakket om det kommende Mario spillet og ryktene på "verdensveven" har vært omfattende. Det er ikke rent lite utviklerne har å leve opp til. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 jeg ser at alle klager på kameratet, men jeg har ingen problemer med det og skjønner ikke helt problemet, jeg har rundt 20 shine, er det for tidlig i spillet til at det blir problematikk? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Verst problemer hadde jeg når jeg var på rundt 40 sprites, det kommer og går litt sånn innimellom. Aller verst var det i fornøyelsesparken, men også på andre brett sleit jeg med det. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 om gamer.no skal teste resident evil? Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-09 02:02, skrev siDDIs:om gamer.no skal teste resident evil? Vi holder på, men medarbeideren som testa det dro på en liten ferie. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kameraet blir ikke noe verre å styre etterhvert.. Det er bare innimellom at du kanskje erfarer at kameraet henger seg opp i ting, sort of.. :smile: Har nå 104 shines, og det er ikke akkurat kameraet jeg irriterer meg mest over.. Nå har jeg bare igjen plagsomme ting.. Hvis jeg skal si noe negativt om spillet må jeg trekke frem at det er _kort_. Pluss at det er alt for få brett. Oppdragene er så å si de samme på alle brettene, så du blir litt lei av å jage "shadow mario". Etterhvert blir du også grusomt lei av de "classic mario"-brettene... Men ellers må jeg si at det var ganske så moro så lenge det varte.. :smile: Lenke til kommentar
mah Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 classic platformin brettene er jo konge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg