spøkelse Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Tips til de som vil støyen til livs: Dette betinger at du ikke har en svært varm cpu. Med andre ord at kjøleren du har er litt for kraftig til ditt behov. Ganske enkelt lodd innpå et sett motstander med passende antall ohm. For min boxed intel vifte senket jeg hastigheten fra 3800 til 2800 rpm. Da hadde jeg en motstand med 100 ohm og en med 400 i parallell. Lenke til kommentar
daho Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 20:36, skrev spøkelse:Tips til de som vil støyen til livs:Dette betinger at du ikke har en svært varm cpu. Med andre ord at kjøleren du har er litt for kraftig til ditt behov.Ganske enkelt lodd innpå et sett motstander med passende antall ohm. For min boxed intel vifte senket jeg hastigheten fra 3800 til 2800 rpm. Da hadde jeg en motstand med 100 ohm og en med 400 i parallell. :lol: Lettere og bare koble vifta på 7 eller 5 volt. _________________ Min Hjemmeside [ Denne Melding var redigert av: daho på 2002-10-08 21:05 ] Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Er ikke alle som har den muligheten, blant dem meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå