kimoajaj Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Heisann folkens! Er litt usikker på disse bildene, tatt under en av mine mange gå-rundt-å-leite-etter-motiv turer. Brukte manuelle innstillinger for å få dem slik som jeg syntes dem så tøffest ut, var skjømt ute når alle bildene ble tatt så jeg visste ikke helt om det er feil av meg å si at dem er under eksponert, i og med at jeg valgte innstillingene selv?. Stolpe bildet gjorde jeg svart hvitt i picture it, syns det ble tøffere, men jeg har registrert at de fleste tilbakemeldinger på bilder som er omgjort til svart hvitt er negative.. . PS redusert kvalitet pga. komprimeringen. Vell vell here goes. Endret 30. mai 2006 av kimoajaj Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Likte det siste bildet best, men det hadde vært bedre om du hadde fått landskapet til å bli nesten helt svart slik at det ble en kontrast til himmelen. Bildet av stolpen likte jeg ikke så godt, det ble litt for tilfeldig. Lenke til kommentar
kimoajaj Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Takk for reply Det Dvergiske Kaffebord! . Fengende navn forresten. Angående det med kontrasten så tenkte jeg rett på det, men jeg viste liksom ikke helt om det kom til å bli oppfattet som undereksponert.. . Og som du sier, ja det finnes vell mange stolper her i landet.. men jeg syns det så litt artig ut da... menmen:). Lenke til kommentar
perben Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Innlegget er slettet. Endret 16. september 2006 av perben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå