Dødskalkunen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Var på tur i skogen i dag da jeg tok noen bilder. Legger til et her som jeg er fornøyd med. Ønsker alle slags tilbakemeldinger på det. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hva har du tatt bilde av? Noe jeg ikke ser? Totalt uinteressant for min del dette. Bilde av litt gress og masse skygge i skogen. Nei, desverre. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 synst det var litt tøft eg, kan beukes til wallpapers å slike ting, Eg fanger opp et motiv, men greier ikkje å ordlegge meg hva motivet er Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Sier meg enig med and_mit. Ble ett rimelig kjedelig bilde uten noe motiv. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Hm jeg likte nå faktisk bildet godt. Motivet er her jo; de skarpe gresstustene som gjentar seg innover i bildet. Du har vært heldig med lyset. Klipp litt av på toppen og klon vekk tyttebærlyngtusten. Edit: Men du må ikke klippe så mye at lysflekkene øverst forsvinner. De er viktige! Endret 2. juni 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Gresstråene i forgrunnen er ikke skarpe. Dersom du kan velge fokusområde burde du valgte nede til høyre, eventuelt høyre og bøyde deg lenger ned. Bildet virker noe planløst, hva ønsker du med bildet? Motivene har potensialet, hvordan lyset faller og den friske grønnfargen, men utsnittet ditt er blir til ingenting: gress og sti - og så? Neste gang kan du jo prøve å isolere ut egnede motiver, og velge utsnitt deretter. Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dette bilde var totalt uintrisangt jeg likte det ikke , det er ingenting å se etter det er bare en bakke me no gress å masse sjugge mn litt tøft og til wallpaper men fortsett med bilder;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå