Crowley_ Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 1: Står alene ved cornerflagget, med en mann i ryggen. Jeg tok hælspark mellom beina på karen, kom meg på utsiden av han andre, og med griseflaks (var i ubalanse) plasserte jeg ballen i hjørnet, litt over midten når man tenker på høyde. 2: Corner. Hardt innlegg som ble for lavt, og som alle prøver å få beina på. Men jeg stuper framover (et under at ingen traff meg midt i ansiktet), og ballen havner til slutt nede i hjørnet. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Løper nedover høyre side, tett fulgt av en mann. Løper ned til dødlinja og legger inn, bra akkurat på streken. Prøvde å legge tilbake inn, men ballen glir litt unna og treffer mer som midt oppå. Ballen går mot feltet, i en veldig høy bue. Faller ned på keeperen som står like utenfor målet, og triller inn i mål. Det siste målet i 2-2 kampen. Må nesten nevne at det var 7'er-kamp og veldig lenge siden. Gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Frispark fra ca. 25 meter. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Starter helt ute på venstrekanten, løper innover i banen. Runder et par-tre spillere, før jeg vrir meg 90 grader ca på 25 meter rett foran mål og skyter. Ballen curler rundt en fullt utstrekt keeper og treffer knallhardt i stolperoten og inn..:-D Ikke det mest spektakulære målet, men det funker vel greit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) En gang i sommer, når jeg var enormt plaget med astma og allergier. Ble byttet inn det siste kvarteret, stillinga var 3-2 til oss. Vi ligger litt bakpå og venter på kontringsmuligheter. Keeperen deres skyter ballen langt ut, og de flytter laget langt fram. Jeg vinner ballen halveis på vår banehalvdel. Jeg avanserer fram til midten, sentrer til en medspiller/kompis. Jeg er dritsliten og har pusteproblemer. Han ser at jeg skal til å trekke meg tilbake og legger ballen over en motspiller som en gjennombruddspasning til meg. Tar ene motspilleren i løpsduell, skubber bort nestemann, tar tunnel på en til også runder jeg keeperen før jeg setter ballen i nettveggen fra 7-8 meter. leif Endret 6. september 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 7-er Fotball i 6 . fikk ballen lagg ballen til høgre for meg , skøt me min høgre 17 meter ca fikk en skru som gikk til høyre. (vist ikke jeg hadde fått den skruen hadde ballen tråffe mitt i mål) så skøt eg rett opp i krysse ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 7er fotball er ufattelig mye gøyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå