Pentimuml Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Så en venninde av meg har lyst på litt spenning og finner en eldgammel moped i garasjen. Hun er 15 og har ikke lov å kjøre, men dette bryr henne ikke og hun kjører den opp til en rampunge på 14 som kjører den vilt og ramponerer bakhjulet. Sykkelen er satt tilbake i garasjen, men nå trenger hun en særdeles god unnskyldning for det ødelagte bakdekket. takk for gode unnskyldninger Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 jeg spør etter en god unnskyldning Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg kaller for enkelhets skyld "hun" for "du". Du kan bare gi opp, foreldrene dine skal være særdeles dumme for at du skal klare å ro deg unna. Det eneste du kan gjøre er egenlig å skadebegrense litt ved å ta skylden for det ødelagte bakdekket selv. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Betal! Sykkelen var helt sikkert forsikret. Vet ikke om forsikrings-selskapet bryr seg om en slik skade, men om de gjør det må du rett og slett punge ut! Om de ikke gjør det vil personen som eide sykkelen sikkert snakke litt mer med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå