Mr.Anki Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som kan gi med noen gode tips til valg av HK med socket AM2 ? Er usikker på om jeg skal ha Sli eller ikke.. Bør helst ikke koste mer en 1000 kr. mvh anki Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Det er veldig vanskelig nå før det er tester av produktene. Det billigeste kortet som støtter SLI koster vel 1195 kr i prisguiden. SLI kan være en god idé. Uansett så tror jeg det er best at du venter på tester. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Det er veldig vanskelig nå før det er tester av produktene. Det billigeste kortet som støtter SLI koster vel 1195 kr i prisguiden. SLI kan være en god idé. Uansett så tror jeg det er best at du venter på tester. Hilsen, efikkan. 6211789[/snapback] Hva tenker du på når du sier at Sli kan være en god idé ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Det er veldig vanskelig nå før det er tester av produktene. Det billigeste kortet som støtter SLI koster vel 1195 kr i prisguiden. SLI kan være en god idé. Uansett så tror jeg det er best at du venter på tester. Hilsen, efikkan. 6211789[/snapback] Hva tenker du på når du sier at Sli kan være en god idé ? 6211864[/snapback] Om du har behov for å oppgradére etter hvert med et ekstra skjermkort. Spørsmålet blir da om det lønner seg mer å bytte ut skjermkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Det er veldig vanskelig nå før det er tester av produktene. Det billigeste kortet som støtter SLI koster vel 1195 kr i prisguiden. SLI kan være en god idé. Uansett så tror jeg det er best at du venter på tester. Hilsen, efikkan. 6211789[/snapback] Hva tenker du på når du sier at Sli kan være en god idé ? 6211864[/snapback] Om du har behov for å oppgradére etter hvert med et ekstra skjermkort. Spørsmålet blir da om det lønner seg mer å bytte ut skjermkortet. Hilsen, efikkan. 6211921[/snapback] ja tenker på det jeg og.. skal kjøpe et 7900 gt kort nå tenker jeg Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Det er veldig vanskelig nå før det er tester av produktene. Det billigeste kortet som støtter SLI koster vel 1195 kr i prisguiden. SLI kan være en god idé. Uansett så tror jeg det er best at du venter på tester. Hilsen, efikkan. 6211789[/snapback] Msi platinum,fikk gullpris på ein test,så det skal ivertfall være gudd hovedkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå