FpsStu Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvor mye koster isopropanol??? Er det noen som gidder å sende meg litt isopropanol i posten?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Gå heller på din lokale jernvarehandel...sikkert litt billigiere en posten-opplegget. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg kan godt sende deg noe Isopropanol! Top kvalitet. Bare 200kr i ekspediterings gebyr+posten sine gebyr og pris for råvarene på min lokale Jernia Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Killer_DT kommer med et forslag som gjør at du vil få det riemlig kjapt så jeg anbefaler at du slår til. Og killer_DT må jo ha litt profitt da. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-10 12:00):Killer_DT kommer med et forslag som gjør at du vil få det riemlig kjapt så jeg anbefaler at du slår til.Og killer_DT må jo ha litt profitt da. Absolutt, hvilke forretningsdrivende er det som ikke driver for profitt? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hva er firmaet ditt regga som i Brønnøysundsreggisteret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå