Cannabis Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei, har noen audio plugins jeg skulle ha lagt inn i Nero 7, men er ikke sikker på hvor jeg leger dem, noen som vet det? Har søkt, men finner ikke noe svar. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 F.eks: \Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugins ? Eller noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Cannabis Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Ikke noe i den dur å finne Sikker på det ikke gjelder Nero 6? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nope, de prater om den mappen her: http://www.cd-burner-help.com/nero-skipping.htm Lenke til kommentar
Cannabis Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Takk for hjelpen. Klarte desverre ikke å finne ut av det så ble nødt til å konvertere om ogg filene til mp3 med Blaze før jeg kunne brenne. Men takk skal du ha Pingla Endret 31. mai 2006 av Cannabis Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvis du har norsk XP er det: \Programfiler\Fellesfiler\Ahead\AudioPlugins Lenke til kommentar
Cannabis Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Tusen hjertelig takk Da var det problemet løst! Fant det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå