tharshan Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 har du ikkje mobil som du kan ta bilde av ripen då? Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 jeg testet hovedkortet mitt igår eneste som skjedde var att jeg fikk en laaaaaaaaaang pipelyd, ingen bilde eller noe på skjermen. betyr den pipelyden noe? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 fekk du ikkje noko opp på skjermen? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg testet hovedkortet mitt igåreneste som skjedde var att jeg fikk en laaaaaaaaaang pipelyd, ingen bilde eller noe på skjermen. betyr den pipelyden noe? 6239400[/snapback] Kan være pipelyden kom fordi hovedkortet tror at en eller annen kjølervifte ikke går. Skru av alle slike alermer i BIOS om du kan, og prøv igjen. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 nei ingenting kom opp på skjermen...så jeg kan ikke gå inn i bios eller noe Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen hovedkort har det aktivert standard i bios at CPU vifte med RPM avleser må være tilkoblet for at du skal kunne boote. Selv om du resetter bios kan denne funksjonen altså være standard. Slik at man må koble til en vifte og gå inn og deaktivere funskjonen. Men nå kan det jo hende dette hovedkortet rett og slett har tatt kveld Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Noen hovedkort har det aktivert standard i bios at CPU vifte med RPM avleser må være tilkoblet for at du skal kunne boote. Selv om du resetter bios kan denne funksjonen altså være standard. Slik at man må koble til en vifte og gå inn og deaktivere funskjonen. Men nå kan det jo hende dette hovedkortet rett og slett har tatt kveld 6239590[/snapback] så det kan være det funker om jeg kobler til den gamle cpu viften? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå