Gå til innhold

Nye 2.1 høytalere

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe nye høytalere til PCen og er litt usikker på hva jeg skal velge. Har sett litt på Z-2300...Noen som har noen erfaringer med disse? Er det andre og bedre alternativer på markedet til ca. samme pris?

Endret av kvilten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt på disse:

2.1 system

Fikk disse i posten i går og må si jeg er rimelig fornøyd med hva dem kan levere for 350,-.

+ Lyden vrenges ikke ved full gass :)

men savner dog att man kunne spillt litt høyere(ikke misforstå, det er skikkelig trøkk og høyt volum, men man kan alltids få mer:P)

Knall kjøp for 350 spenn. Så vist du er ute etter ett bra 2.1 system til en billig penge ville jeg gått for disse ja. :thumbup:

Endret av Cerb
Lenke til kommentar

Jeg har hatt denne pakken i et drøyt år og er superfornøyd. Hadde først en tilsvarende modell fra Creative, men den forsvant tilbake til butikken under angrefristen.

De fleste systemene av denne typen spiller godt på høyt volum. På lavt volum, derimot, blir fort lyden fra satellittene spinkel og subwooferen spiller på en måte for seg selv.

z-2300 er i en annen klasse - fyldig lyd (jada, vi snakker ikke om hifi-høyttalere til 8.000 kroner paret...) og perfekt samspill med sub-en.

Kjekt med aktive høyttalere. Med disse og en mp3-spiller har du alt du trenger for å lage fest, he he.

Ser at Komplett har en demo av z-2300 til redusert pris, det er bare å slå til :-).

Lenke til kommentar
Ta en titt på disse:

2.1 system

Fikk disse i posten i går og må si jeg er rimelig fornøyd med hva dem kan levere for 350,-.

+ Lyden vrenges ikke ved full gass :)

men savner dog att man kunne spillt litt høyere(ikke misforstå, det er skikkelig trøkk og høyt volum, men man kan alltids få mer:P)

Knall kjøp for 350 spenn. Så vist du er ute etter ett bra 2.1 system til en billig penge ville jeg gått for disse ja.  :thumbup:

6211554[/snapback]

kanskje "knall" for 350,. men bra er det ikke!

jeg har selv Logitech Z-3 2.1

Det er mye bedre enn det Cerb foreslår!

Lenke til kommentar

Ja, og når den klarer og overdøve ca 200 pcer og være plagsom (det blir plagsomt hvis du er den eneste som liker den musikken som spilles :p) så viser den hva den er god for. Veldig god lyd i det systemet, har vesenelig mer effekt i sattelittene en logitech systemene, noe som gir mer diskant. (har for den del mer total effekt også da).

Lenke til kommentar
Apropos slike høytalere. Hvorfor kvitter ikke produsentene seg med den irriterende ledninga til fjernkontrollen? Trådløse fjernkontroller er jo ikke akkurat ny teknologi ...

6212513[/snapback]

Er vel spørsmål om pris da, det er jo det på de dyreste til Logitech.

Lenke til kommentar

Enig med marku :thumbup: Altec lansing er et bra merke. har Altec selv og har også planer om å kjøpe de der. det virker som om de har balansert lyd "ikke en sub som er altfor kraftig sammenlignet med satelittene og slikt, mener nå jeg da" og god kvalitet. Bassen på logitech er visst nok kraftig, så hvis basslyden er det som frelser deg så er de vel forsåvidt gode. jeg ville gått for Altec FX6021. absolutt gode erfaringer med Altec! :p

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...