vinduspusser Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hei lurer på om hvis man har 3d-briller om man kan se på 3d film på pc'en? funker det? takk Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Da må du ha videoer som viser henholdsvis røde og blå farger, men tviler på at det blir noe bra. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Husker jeg hadde en slik film til ungene en gang men husker ikke helt hva det var. Tro det var en film fra Pixar.....Shrek, Minsters inc. etc.... det funka utrolig bra for de iallefall. Lenke til kommentar
vinduspusser Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Husker jeg hadde en slik film til ungene en gang men husker ikke helt hva det var. Tro det var en film fra Pixar.....Shrek, Minsters inc. etc.... det funka utrolig bra for de iallefall. 6211518[/snapback] Var det på pc da? takk! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Husker jeg hadde en slik film til ungene en gang men husker ikke helt hva det var. Tro det var en film fra Pixar.....Shrek, Minsters inc. etc.... det funka utrolig bra for de iallefall. 6211518[/snapback] Var det på pc da? takk! 6212113[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
arian88 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg testaaaaa engang og det gikk hadde 3D briller med en lite film på PC enn JEPP det funka fint det as Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 egenprodusert film eller? vil gjerne lage 3d selv. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det fungerer jo med bilder, så da bør det fungere med film også Hadde en gang i tiden et spill til Amiga1200 som en måtte bruke røde/blå brilleglass for å spille. 3D-virkning:) Har hatt lyst å lage cross-eye-film, men en må kanskje ha 2 like kamera da. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 http://www.wrigleyvideo.com/forum/index.php?showtopic=1313 Der finn de ein tutorial som viser korleis ein gjer dette med to kamera og Adobe Premiere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå