Dr. Mobius Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Phosphor Sjekk denne! Krever litt nedlasting, og shockwave. Jeg er mektig imponert over hva de klarer å få til i dag med shockwave-teknologien. Dette her er jo helt rått. Det er en FPS med en håndfull våpen, en håndful bots og tonnevis av underholdning. Dette er en beta så spillet kommer bare til å vokse. Spillet kan spilles både i nettlesern eller i fullskjerm. Jeg er helt hekta! Enjoy Endret 31. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Fett! må testes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 bar jævli bra laget til å vare i shockwave! men fikk ikke til å spille online.. hadde håpet det var masse servere man kunne joine.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 hvordan laster du det ned?? leita men fant ingen plass du trykker får å laste ned spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) steike så fedt til å være shockwave edit: worst topic ever though.. Endret 30. mai 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Oioioi.. Et skikkelig FPS spill basert på shockwave teknologien har jeg ventet på leeenge. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) edit: worst topic ever though.. 6211881[/snapback] Jeg er skyldig. Forandret topic nå. Gidder ikke komme med en unnskyldning en gang Endret 31. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Var faktisk ganske bra gameplay, minnet meg endel om Quake3 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Veldig gøy spill. Men har det en hoppe-bug? Noen runder kan jeg nesten ikke hoppe i det hele tatt, andre ganger kan jeg hoppe like høyt som når jeg går på disse plattformene, og noen ganger kan jeg hoppe venlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå