ZeroCool Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg vet dette er dumt! har sjekket at det ikke er feil ram type og slikt... Har prøvd å bruke kraft og rugge + at jeg har prøvd begge samtidig :smile: Noen forslag til hva annet jeg kan prøve på?? Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Sette den riktig vei? :smile: Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 hehe... takk! det virket :wink:, neida. sjekket det og! fikk det akkurat inn! så takk for all hjelp... selv om det ikke var så mye jeg trengte alikevel! Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Tja, med hammer og vinkelsliper skulle du være et godt stykke på vei! Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Prøv de andre slottene da vel,virker ikke det så kast den i dass! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hvilket hovedkort har du? Hva slags Ram har du? Hvis det ikke er noe fysisk feil på Ram eller hovedkort skal det være veldig enkelt å installere rambrikken. Få tak i en som har gode kunnskaper på PC og har bygd PC før. Virker veldig merkelig dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå