Baph0met Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Her er linken til kortet. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317110 Så på nettet at det gikk for rundt tusenlappen. Gidder ikkje å bruke så masse og tenkte at demoprodukt er billigare og like bra(bryr meg ikkje om det ikkje har manual eller original emblasje) Har et HK uten pci-express, og dette har jo SLI i tillegg. Noken meiningar om kortet? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 dette er Demo1 som da betyr at alt av manualer,cd´er å kabler følger med. har kjøpt demo brukt å alt har fungert! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Du har samme rettighetene som om du skulle kjøpt nytt. Jeg fikk ødelagt et kort jeg kjøpte som demobrukt, og fikk et nytt demokort i erstatning fra komplett.no. Kjør på! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Jeg synest det er et veldig bra tilbud. Drivere kan du alltids laste ned. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Du har samme rettighetene som om du skulle kjøpt nytt. Vel og merke innfor garantitiden. Dvs. at den er redusert fra normalt 3 år til 1 år på alle demokort. Tror det er kun ECS hos Komplett.no som gir bare 2 år normal garanti, de andre produsentene har 3 år garanti. En annen ting med demo/demo1 som bør nevnes, det er usikkert om bakplata (In-Out shield) følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå