spiffers Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Holder på å lage en showreel. Har klippa sammen en del av det som har blitt laget i løpet av siste året. Alle shot'ene i reelen er bearbeidet, fra tung fargekorrigering, til tracking/composites/vfx til noen 3d-shots. Noe konstruktiv kritikk før jeg maler meg inn i et hjørne? showreel.mov - 2,42 MB Sorenson PS: Fortsatt under tung konstruksjon Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Oi, ble overasket over at det var så varierende klipp. Er det meningen at dette i hovedsak skal vare en 3d showreel? Isåfall så synes jeg det så ganske så bra ut mht. klipping, musikk og 3d'en, bortsett fra ca. halvparten av klippene som (for meg) ikke ga noen mening Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Oi, ble overasket over at det var så varierende klipp. Er det meningen at dette i hovedsak skal vare en 3d showreel? Isåfall så synes jeg det så ganske så bra ut mht. klipping, musikk og 3d'en, bortsett fra ca. halvparten av klippene som (for meg) ikke ga noen mening 6212114[/snapback] Er ikke bare 3d, er hele tjenestespekteret... Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg digga klippinga. Veldig bra! :-) Kvaliteten på innholdet var jo litt varierende, men det er vel kanskje ikke det du ønsker kritikk på. Lipsynchen av den uteksturerte mannen med veldig lang nese så ganske tøff ut dog. Virket veldig lovende Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg digga klippinga. Veldig bra! :-) Kvaliteten på innholdet var jo litt varierende, men det er vel kanskje ikke det du ønsker kritikk på. Lipsynchen av den uteksturerte mannen med veldig lang nese så ganske tøff ut dog. Virket veldig lovende 6214217[/snapback] Takker Vil gjerne ha kritikk på alt. Noen av shotsa som ikke passer inn kanskje? Legger ut en ny versjon i løpet av dagen. Har mekket en del 3d grafikk som skal brukes til overganger mellom de shottene som ikke passer så bra sammen, f.eks. en by, hvor man zoomer ut fra et klipp, som da står igjen på et billboard, en rask pan og tilt til et annet billboard, hvor man ser neste klipp, og så innzoom slik at klippet fyller hele skjermen. Starten på byen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå