CellularDude Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har en Samsung D820 jeg ikke får synkronisert med MS Outlook. Har installert Samsung PC Studio, kompatibel med D820, og satt opp innstillinger. Har kontakt mellom PC og Bluetooth, eller med kabel. Når jeg skal synkronisere initialiseres synkingen, men så er det hele over i løpet av sekunder. Ikke overraskende kan man i loggen lese at ingenting er synkronisert. Har tidligere synket telefoner som D500, D600, E730 osv, men aldri opplevd lignende. For i det hele tatt klare å overføre telefonkontakter og kalender til fonen, må jeg bruke et annet program fra PC Studio, men det blir jo mer tungvint. Noen tips, eller andre som har opplevd det samme med denne modellen? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har ikke prøvd med nevnte modell men de gangene jeg ikke har klart å synkronisere mot Outlook (Nokia/pc suite) har det vært fordi Outlook ikke har vært standard mail program på pc,n. Kan jo hende det er problemet ditt også. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Har ikke prøvd med nevnte modell men de gangene jeg ikke har klart å synkronisere mot Outlook (Nokia/pc suite) har det vært fordi Outlook ikke har vært standard mail program på pc,n. Kan jo hende det er problemet ditt også. 6210944[/snapback] Nei, Outlook er standard program. Blant annet startes det standard, dersom jeg klikker på linken til en e-postadresse. I PC Studio er også Outlook merket av som standard. Outlook Express bruker jeg ikke. Vet ikke om det finnes på maskinen min engang. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Var et forsøk verdt i hvert fall. Sleit lenge med det problemet siden jeg og kona bruker forskjellige mailprogram. Og jeg som den gentlemannen jeg er lot konas Outlook Express stå som standard :-) Endret 30. mai 2006 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Har funnet løsningen. Startet synkeprogrammet. Gikk inn på Options > Sync Type og valgte så 'PC to phone (Only apply PC updates to phone)' Standardvalget etter installasjon av PC Studio var 'Normal Sync'. Men dette har tydeligvis ikke virket. Valgte så å foreta full synkronisering, og med undervalg å slette alt på tlf. og erstatte med data fra Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå